Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zaciski 6 tloczkowe do 929

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 czerwca 2011, 09:18

ok jeszcze raz wszystko dzis odpowietrze ale klocki sa ok

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 08 czerwca 2011, 10:35

Jeżeli po kilkukrotnym naciśnięciu klamki hamulec twardnieje, masz na bank jeszcze powietrze.
Możesz klamkę ścisnąć trytką i zostawić tak przez noc (zbiorniczek odkręcony), czasami pomaga.
Jak klamka nie twardnieje, hamulec jest cały czas taki sam, czeka cię wymiana pompy, lub zakup zestawu naprawczego do niej.
A i jeszcze jedno. Jeżeli nie masz oplotów, sprawdź, czy przewody hamulcowe nie puchną gdy wciskasz klamkę.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 czerwca 2011, 12:27

masz po prostu zapowietrzone tak mi sie wydaje a szczegolnie pompe musisz to dobrze zrobic pompujac wciskajac klamke na maksa i popuszczajac az klamka wpadnie calkiem dokrecic dobrze i tak w kolko nie ma tam mozliwosci zeby blad jakis popelnic chyba ze faktycznie cos siadlo
Oddam nerkę za cbr :)

 

Post » 08 czerwca 2011, 13:58

Apropo klockow Panowie to kupiłem ostatnio Ferodo FDB2079ST - cena za komplet na przód to 130 zł razem z przesyłką. Jakby ktoś był zaintersowany to plis o info na pw, podeśle numer do gościa, ma dużo różnych klocków w dobrych cenach.

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 czerwca 2011, 17:33

klamka wcisnieta ma max zatrzymuje sie 3cm przed manetka na pozycji 1 ale jest miekka obok w garazu stoi Bandit i XX i maja ladne twarde klamki, a jak ruszyc srube przy pompie zeby odpowietrzyc ale zeby nic nie urwac ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 08 czerwca 2011, 17:44

Kimilii, przeczytaj ten temat bo tu OT się zrobił

http://forum.fireblade.pl/topics33/hamu ... vt7474.htm

tu masz wszystko co potrzebne
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 czerwca 2011, 18:08

Ok, dzieki za wszystkie odpowiedzi :-)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 czerwca 2011, 18:33

nic nie urwiesz przy pompie delikatnie odkrec tylko zeby powietrze uciekło i szmate wcisnij żeby nie narobiło Ci bałaganu robisz tak jak na dole
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 czerwca 2011, 09:18

Dzieki

[ Dodano: Czw Cze 09, 2011 11:35 pm ]
Panowie lipa pompa odpowietrzona i klamka dalej miekka co dalej radzicie?

[ Dodano: Wto Cze 21, 2011 9:01 am ]
Zalozylem druga pompke znajomy mial na polce i tez miekka klamka nadmieniam ze caly uklad odpowietrzony mozliwe ze druga pompka tez padnieta :-(

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 12 sierpnia 2011, 11:19

ja sobie zrobilem kuku nie dokrecilek sroby przy pompie i wcisnolem klamke teraz probowalem odp pompe i dupa klamka miekka co robic .

odpowietrzyc zaciski i pompe czy jak??

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 12 sierpnia 2011, 14:59

zondar pisze:ja sobie zrobilem kuku nie dokrecilek sroby przy pompie i wcisnolem klamke teraz probowalem odp pompe i dupa klamka miekka co robic .

odpowietrzyc zaciski i pompe czy jak??


Zacznij od odpowietrzenia pompy a później zrób to samo z zaciskami. Jeżeli masz oryginalne przewody, jako pierwszy odpowietrz zacisk lewy.
No speed limit, no police - no FUN :-)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 sierpnia 2011, 16:06

odpowietrz pompe bo nic nie zrobisz zrob tak ja z zaciskami zrob tylko poluzuj srobe od przewodow
Oddam nerkę za cbr :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości