Dzisiaj jest 26 czerwca 2025, 01:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

gasnacy 1000 rr

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 21 sierpnia 2011, 09:05
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Cbr 929 fireblade
Rok produkcji: 2000

gasnacy 1000 rr

Post » 21 sierpnia 2011, 09:23

Witam wszystkich forumowiczów,jestem tutaj nowy i wypadało by sie na początek przywitac,mam na imie Paweł i pochodze z wawy moje moto to hondzia cbr 1000 rr z 2004 roku.
Mam nadzieje ze ktos obeznany mi pomoze,bo cos nie dobrego sie dzieje z moim sprzecichem,jak odwijam manetke gazu na maxa gdzies na trzecim biegu i obroty dochodzą do 11 tyś. to moto nagle przygasa a na zegarach zapala sie czerwona dioda i napis fi.
po zjechaniu na pobocze okazuje sie ze silnik zaczyna znowu pracowac ale po nizej 3 tys.jak odkręcam manetke to sie dusi i nie moze przekroczyc tych 3 tys.
Po wyłaczeniu zapłony wszystko jest oki i z nowu to samo niby jest dobrze ale przy szybkiej jezdzie znowu gasnie,panie i panowie co może byc przyczyną? wydaje mi sie ze cos ze wtryskiem,moze jakas synchronizacja by sie przydała,co byscie doradzili,czy podjechac do aso a moze naprawic to domowym sposobem? dziekuje z odpowiedzi

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 21 sierpnia 2011, 09:31

jak sie zapali fl sprawdz kod bledu z manualem zobacz tez jeszcze czujnik stopki

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 21 sierpnia 2011, 09:05
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Cbr 929 fireblade
Rok produkcji: 2000

Post » 21 sierpnia 2011, 09:47

no własnie nic nie ma na temat tego bładu w serwisówce

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 21 sierpnia 2011, 10:02

Sprawdz czy akumulator masz dobrze dokrecony i nie ma syfu na klemach. Kontrolnie zerknij tez na główną mase silnika - moze styk zasniedział lub jest poluzowany i dodatkowo wszystkie polaczenia elektryczne i kostki skupiajac sie glownie na ecu, zegarach, czujnikach stopki, sprzegla i luzu. Jesli nie pomoze to tylko diagnostyka po kodach bledow, jesli wyskakuje blad to musi byc on w ksiazce serwisowej, producent wszystko przewidzial - moze po prostu go niewlasciwie odczytałeś.
pozdro.

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 21 sierpnia 2011, 09:05
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Cbr 929 fireblade
Rok produkcji: 2000

Post » 17 września 2011, 14:04

Problem został rozwiazany,napisze o tym przypadku bo może kiedyś sie komuś przyda.
Winę ponosił żle ustawiony czujnik otwarcia przepustnicy,poluzowalem sruby i lekko go skierowałem w prawo (ok 2mm)co mnie zdziwiło to że te sruby są zaklejone i chyba nie powinno sie ich w ogóle ruszac,wcześniej pytałem w aso to w ogóle polecili zamówic cała listwe wtryskową z ów czujnikiem która kosztuje 4500 tyś hehe (powariowali) znalazłem na allegro za 300 pln i przemieniłem tylko czujnik ale poprawy nie było (zamontowałem w takiej samej pozycji jak był ustawiony od nowosci.
Kombinowałem ze wszystkimi wtyczkami i kablami i nic to nie dało,po jakimś czasie przyszło mi do głowy ze przeciez po coś są te frezy w mocowaniacz czujnika i chyba coś daje to ustawienie pod innym kontem,z ciekawosci przestawiłem i zadziałało,problem znikną od teraz moge sie cieszyc szybka jazda z otwartą na maxa przepustnica.


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość