Dzisiaj jest 12 grudnia 2019, 00:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

wazne przy kupnie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

wazne przy kupnie

Post » 11 grudnia 2007, 23:23

witam
kolejne pytania :
mam upatrzonego fire'a 929 http://moto.allegro.pl/item279539692_ho ... 000rr.html
ogladalem go z mechanikiem i prosze o rade. Z tego co zauwazylismy sruba na głowce ramy widac ze byla albo dokrecana albo odkrecana widac delikatne zarysowania od klucza i wiec mam do tego pytanie czy moto przy 24 tys km moglo miec np wymieniane lozysko ze musialo byc rozkrecane? Czy moze poprostu ktos chcial dokrecic albo sprawdzic czy nie ma luzow, ps przy sprawdzeniu lozysk jest minimalne juz ich zuzycie ale bardzo delikatne jeszcze sezon posmiga albo i wiecej.
2 pytanie to odnosnie tego sportowego zadupka czy raczej Anglik go sobie o tak o wymienil bo fajniejszy czy moze był wymianiany caly stelarz czyli mogl byc bity?? bo chyba ciezko moze byc sprawdzic to czy byl zdejmowany itd;/
3 ps zaciski na wezykach od chlodnicy byly minimalnie chyba w innych miejscach niz orginalnie taki o szczegol;)
z tego wszystkiego chyba zdecyduje sie na jakis pomiar geometri koł i co warto jeszcze sprawdzic i jaki koszt moze byc tego w serwisie motocyklowym ;) pozdrawiam mam nadzieje ze nie dosiade miny;) czekam na odp i czy warto cos takiego kupic ;) i co sprawdzic wizualnie o silnik juz kilka rzeczy pytalem takze...;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 12 grudnia 2007, 00:44

Pytanie 1: Moto prawdopodnie moglo latac duzo na gumie stad wymiana lozysk glowki ramy.
Pytanie 2: To jest loteria, moze mial kase to sobie zmienil zadupek i lampe a moze przy okazji jakiegos uszkodzenia tylu??
Geometrie dobrze sprawdzic. Mnie osobiscie zniechecilaby cena poniewaz przy motorze uwarzam ze jakosc ma swoja cene a za taka kase to mozna kupic zadbane SC33. Ja we wrzesniu kupilem swojego z 99r za 14000 a spokojnie mozna bylo kupic za 11000. Ale moze akurat bedziesz mial szczescie :lol: Tego zycze. Moj moto ogolnie ogladalo ok 10 osob ktore od paru lat lataja na podobnych sprzetach. Im wiecej oczu szuka tym wiecej mozna zauwazyc. Powodzenia w zakupie.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 12 grudnia 2007, 01:13

tyle srania i sprzedany;(

Awatar użytkownika
 
Posty: 916
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 12 grudnia 2007, 01:31

Jeżeli po 24 tys.km ktoś coś grzebał przy łożyskach główki to moto musiało śmigać na kole.Dla porównania moje łożysko główki wytrzymało 40tys.km oryginalne.Obadaj dokładnie śruby na półkach trzymające lagi czy niewidać jakiś śladów odkręcania(czy ktoś coś niemodził nieprostował).Z tym zadupkiem to trudno powiedzieć czemu ktoś zmienił ale jeżeli stelaż stoi prosto to jest ok.Szczerze z pomiarem geometrii wydaje mi się że niepotrzeba tego robić poprostu niech ktoś kumaty objezdzi sprzęta i się wypowie.Pozatym cena jest promocyjna dobra sc33 po tyle stoi.Miej oczy otwarte.

 
Posty: 101
Rejestracja: 10 marca 2007, 19:03
Lokalizacja: ____
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 12 grudnia 2007, 20:58

dobry motocykl musi swoje kosztowac! odrzuc tanie egzemplarze; nie ma tanich okazji!

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 13 grudnia 2007, 01:00

Yogi święte słowa..... Nic dodać nic ująć.......

Awatar użytkownika
 
Posty: 916
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 13 grudnia 2007, 01:53

Ja jeżdże czasem z ludzmi po motocykle i ogólnie troche już widziałem różnych okazji i stwierdziłem,że tak naprawde okazji niema a jeśli są to może jakieś 1%całego rynku(a ja jeszcze nietrafiłem żeby ten okazyjny motor był naprawde okazyjny).Przykład z ostatniego miesiąca-koleś chciał kupić f3 i ma dwie opcje jedna kosztuje ok 9tys a druga ponad 10tys z allegro oczywiście wygladają identycznie...Decyduje się na tą tańszą jedziemy oglądamy przebieg skręcony,łańcuszek,napinacz,łożysko główki ramy,opony,uszczelniacze i olej w lagach do wymiany,motor zmęczony ogólnie(w ogłoszeniu pisze że idealny).Chcąc go zrobić na igłe trzeba od ręki 2000wrzucić więc wychodzi 9+2=11.A znajomy ma igiełke za ok10tys praktycznie bez żadnego wkładu to koleś marudzi drogo drogo.A w sumie ta okazyjna naprawdę wychodzi więcej.Chłopaki mają racje dobry motor ma swoją cenę i czasem lepiej zapłacić i mieć frajde z jazdy a nie skarbonke;-)Życze wszystkim udanych zakupów na nowy sezon.Ale esej napisałem pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 212
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 13 grudnia 2007, 20:08

Jesli zawieszenie jest ok, nie prostowane to nie przejmował bym sie tym że śruba od głowki ramy była ruszana. Decydując sie na sportowy motocykl musisz sie liczyć z tym że 80% użytkowników śmiga nimi na gumie aż miło i nie widzę w tym nic złego. Rozśmiesza mnie gdy w ogłoszeniu typowo sportowego moto jest napisane "używany turystycznie" :P . Gdy ktoś chce jeżdzic turystycznie nie kupuje przecinaka bo sie do turystyki nie nadaje :twisted: Pzdr. :D

 
Posty: 1627
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 grudnia 2007, 20:20

Witam tez bym sie nie przejmowal sroba moze,byl tam amorek skretu i ktos go zdjol nie kupujesz nowego motoru licz sie z tym a jak chcesz by wszystko bylo idealne idz do salonu :mrgreen:

 
Posty: 101
Rejestracja: 10 marca 2007, 19:03
Lokalizacja: ____
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 13 grudnia 2007, 21:28

ja za swoje moto dalem tyle ile wtedy powinnien kosztowac dobry egzemplarz. i nie zaluje.
na gumie nie jezdze bo nie umiem, szkoda mi motocykla. nie jestem sam-znam wielu uzytkownikow 954 ktorz tak robia.

Awatar użytkownika
 
Posty: 916
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 13 grudnia 2007, 22:16

Ja podobnie jak Yogi uważam...niekoniecznie sportowy motocykl musi służyć do jazdy na gumie.Znam wiele osób które latają na sportach bo im odpowiada taki typ motocykla,dobrze sobie radzą na winklach ale szkoda im sprzęta do tyrania na gumie.Zapewne chłopaki macie racje że 80% sportów jest latanych na kole ale niejest to reguła zawsze zostaje 20%inaczej używanych.Ja osobiście czasem śmigam turystycznie bladym i twierdze że się nadaje do turystyki (przynajmniej mi taki sprzęt odpowiada).Nie mówie że jade jak goldwingiem ale daje rade;-)Najbardziej lubie po winklach pozasuwać ale rajcuje mnie też turystyka a na dwa motory mnie niestać więc latam tym co mam i jestem zadowolony.

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 15 grudnia 2007, 20:25

Ja oglądałem u tego typ c sc33 ale zmenczony był za dużo po wodzie jeździł. i widziałem u niego w garażu bo miał pare motocykli bo sam naprawiał i te sc 44 było malowane w flagę brytyjska paskudne malowanie i teraz widzę ze już jest czarny
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość