Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przednie tarcze hamulcowe - dylemat.

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Przednie tarcze hamulcowe - dylemat.

Post » 01 września 2011, 22:07

Siema.

Otóż ostatnio zabrałem się za doprowadzanie mojej Haliny do nienagannego stanu i wreszcie zabrałem się za przednie heble. Ciągle przy hamowaniu dostawała wibracji i czasem czuć było pulsowanie klamki. Sprawdziłem tarcze i sprawa wygląda tak: prawa jest ok, natomiast lewa ma na pewnym odcinku odkształcenie od reszty tarczy na niecały milimetr. Dzisiaj prowadząc po podwórku sprzęta czułem jak co jakiś czas stawa delikatny opór przy pchaniu i słychać takie wredne szuranie. Tak więc dopóki tego nie ogarnę to sobie nie polatam...

I teraz pytanie. Czy mogę wymienić tylko lewą tarczę (używka) czy jak już robić to, to kupić komplet z innej 929?

Pytanie może wydawać się banalne ale nigdy nie miałem w żadnym sprzęcie problemów z heblami i jestem kiepsko zorientowany w takich sprawach jak przekładka tarcz :)

Pozdro!

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 września 2011, 22:12

kupic dobra tarcze i ogien
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2009, 22:14
Lokalizacja: PL
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 02 września 2011, 06:55

http://owiewki24.pl/pl/searchquery/929/1/phot
11-sta od góry,dogadaj sie mi dali rabat 100 zł
_________________________________________
pzdr

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 02 września 2011, 12:51

wiertło, czyli tak jak myślałem, dzięki!

morwa76, jakoś nie przekonują mnie te chińskie tarcze.

 
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2009, 22:14
Lokalizacja: PL
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 06 września 2011, 18:36

też tak myślałem że te tarcze to gów..no wielkie ale myśleć to jedno
a pomykać na prostych tarczach za 800 zł ,i nie czuć bicia na
kierownicy to drugie, tarcze dają rade
________________________________________________________
pzdr

 
Posty: 78
Rejestracja: 27 czerwca 2011, 14:10
Lokalizacja: Siemianow
Pochwały: 2
Motocykl: VFR 800 VTEC
Rok produkcji: 0

Post » 07 września 2011, 07:57

Proponuję odrazu komplet tarcz + klocki pamietaj to twoje zdrowie i praktycznie to jest najwazniejsze w moto i lepiej kupić uzywki z innego Fajera w dobrym stanie itd niz chinske gowno.

Pozdro

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 07 września 2011, 20:18

kolega sie tak by przywital znami :( anie wali prosto zmostu
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 07 września 2011, 20:41

Jak dobrze pójdzie to jutro będę miał załatwione ładne używki w dobrej monecie.

Klocki już dzisiaj nowe kupiłem (EBC HH) i czekają na tarcze.

Tak więc problem chyba rozwiązany.

Co do chińskich tarcz to właśnie ze względów bezpieczeństwa je sobie odpuszczam. Jakoś nie przemawiają do mnie nowe chińskie zamienniki za cenę mniejszą niż jedna oryginalna nowa tarcza.

 
Posty: 78
Rejestracja: 27 czerwca 2011, 14:10
Lokalizacja: Siemianow
Pochwały: 2
Motocykl: VFR 800 VTEC
Rok produkcji: 0

Post » 08 września 2011, 08:10

Ok nadrobiłem i kulturalenie się przywitałem :) tak jak piszesz tak zrób:)

Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 12 września 2011, 20:25

Wymieniłem dzisiaj tarcze i wszystko wróciło do normy. Heble są wreszcie jak brzytwy i zero bicia czy pulsowania klamki :) Można bezpiecznie dolatać do końca sezonu.

Temat chyba do zamknięcia. Pozdro i dzięki za wskazówki chłopaki!


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości