Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

amorek skrętu

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 14 września 2011, 14:03

dyrmaz pisze:
co do opon 5 letnich to jak 5 lat to są stare opony i juz nie bezpiecznie na nich jezdzic toś przesadzil !!!! W wielu sklepach 5 letnie są jeszcze dopuszczone do sprzedazy jako NOWE. Poza tym guma nie traci swoich wlasciwosci oczywiscie jesli jest dobrze przechowywana (np nie na sloncu czy w wilgoci)

ja daje w palnik chyba na wszystkie sposoby i po zamocowaniu amora ani razu nie mialem shimy, co bez amora mialem co chwila. Byc moze kolego w 954 miales wyje...any amor w h..j!!!.


Co do gumek (markowych) się zgodzę w 100% np Michelin daje 5 letnią gw na gumy.Więc od leżenia np w sklepie same się nie popsują.Oczywiście znam kozaków co takiej gumki 3-5 letniej nie założą bo albo mają wysokie mniemanie albo zasobny portfel itp.Ale sprzedawałem niedawno stare 05-07r power race i ziomale na Brnie czy Poznaniu bez żadnego problemu na nich zapier....li :D Kiedyś nawet 1 niedowiarek na starych 5 letnich gumkach zszedł na kolano na pętli S1 (koło Pyrzowic) a jak się mu prędzej mówiło że to normalka to nie dał się przekonać.
Co do amorka skrętu to różnie, nie znaczy że go masz i na 100% shimy nie złapiesz..Wiesz znajomy leciał 954, 2 paki na gumie amor lsl i spadając miał lekko skręconą kierę to dostał takej shimy że amor aż sie wygiął i cud że przeżył.Więc różnie bywa :D Jak się nie mylę to forumowiczka też 600rr Hannspree dostała shimy na seryjnym amorku,na wybojach na drodze....I po moto.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 21 września 2011, 21:25

Martin.B.M. pisze:Aleś Cie się panowie rozkręcili... :mrgreen: Nie róbcie już z tej 929 takiej nerwowej maszyny co za każdym razem łapie shimę.Shimę można złapać nawet z najlepszym Ohlinsem czy Hyper pro jak kto jeździć nie umie.Ja w 954 miałem amor i też nie problem było o shime ,a w 929 ponad rok latałem normalnie ,na gumie bez amora i jakoś żyję.Jak ktoś czuje potrzebę kupować amor to jak najbardziej nie zabraniam ale nie jest to jakiś 100% wymóg,bo jeśli tak to Honda by w seri go jak w zx10r/1000rr itp dawała,bo te w r1 i gixer i tak gó.no dają

Ps; no ale człowiek z nim jakoś bardziej spokojniejszy i od razu na więcej se pozwala bo go ma ;)


te w r1 i gixer i tak gó.no dają wystarczy wymienić olej i amor daje rade nawet na torze KOVNO bynajmniej oryginalny z R1 mam juz takiego zamontowanego w 929 i chodzi jak ta lala .

1000rr spadałem ostatnio z gumy i złapałem shime z której szybko wyszedłem,ciekawi mnie jak działają te amorki ,chodzi o predkość czy dopiero jak zacznie napierdala.ć kierownica to zaczynaja działać bo na postoju to tak jak by go nie było .

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 21 września 2011, 22:05

Max a jaki olej konkretnie zalales bo ja chce u siebie wlasnie zmianic na troszke twardszy

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 21 września 2011, 22:17

hipol przekładniowy i zobaczysz mega poprawe . znajomy taki zalał do amora z R1 . Na torze osiaga czas 1.16 kovno wiec trochę zapie.rdala i amorek daje rade tylko te amorki z gsx-r są inaczej zbudowane więc upewnij sie czy nie bedziesz miał problemów z odpowietrzeniem ;) żeby potem nie było

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 września 2011, 05:20

Pany a jak odpowietrzać amorek ohlinsa ??? bo mi sie zapowietrzył
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 03 października 2011, 08:17

Ja mam sprinta 12 stopni regulacji dopiero co na nim pojezdziłem ale smiało moge polecic mi wystarczy w zupełnosci :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 października 2011, 09:22

ja kupiłem lsl i juz widze że musze w nim zmienić olej a ma 17 stopni regulacji

 
Posty: 15
Rejestracja: 20 sierpnia 2011, 20:06
Lokalizacja: Swędzieni
Motocykl: Honda Fireblade SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 03 października 2011, 14:05

To może ja coś napiszę, Ja od SC33 zdjąłem LSLa 12 stopniowego bo myślałem że mi nie poptrzebny i chciałęm opchnąć, miesiąc później gleba :/. Powiem tak jeździłem troche z i bez amorka, tu nawet nie tylko o shimme chodzi, a także o drogę czasem jak na łuku podbije koło to można łuku nie zebrać
[C]alkowity [B]rak [R]ozumu

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 07 kwietnia 2012, 15:38
Lokalizacja: chełmno
Motocykl:

Post » 07 kwietnia 2012, 15:51

witam

jestem tu nowy :(

od tygodnia posiadm 929 i juz wiem ze poszukuje amorka- po przesiadce z Tl1000r(ma amor) to cięzko sie jeździ(troche sie boje) na 929, kierownica chodzi jakby wisiała w powietrzu :ooo:

ma ktos może jakis amor na sprzedaż ewentualnie poleci mi skąd moge takowy nabyć w rozsądnej kasie??

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 07 kwietnia 2012, 15:59

Kolego szukać i jeszcze raz szukać na allegro jest kilka ich tam do 929 lub 954 też pasi
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 16 lipca 2012, 12:51
Lokalizacja: 3-city
Motocykl:

Post » 19 kwietnia 2013, 20:10

Podbijam temat - mam okazję kupić używanego lsl'a za 6 stówek. Zastanawiam się czy warto. Ktoś już pisał wcześniej o tym że lepiej dołożyć kasy, kupić ohlinsa albo scotta.
Na razie to nie mój budżet. (Chociaż jakby ktoś poratował ohlinsem za 8 stówek to bym się zastanawiał :D )

Jak używka to może być zapowietrzona albo po przejściach.. LSL to chyba raczej średnia półka.

 
Posty: 8
Rejestracja: 12 lipca 2010, 19:34
Lokalizacja: Czerwionka
Motocykl: 929rr sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 16 maja 2013, 20:48

Nie chce zasmiecac forum wiec pisze tutuj. W swojej SC44 posiadam amorek skretu i mam problem; otoz samoczynnie odkreca mi sie nakretka glowki ramy. Czy ktos sie z tym spotkal? Jak rozwiazac problem odkrecajacej sie nakretki? Wkrecic moze na jakims kleju LOCTITE?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości