Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 15:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nowy Fireblade na 2012 rok

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 150
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 21:58
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda Crosstourer
Rok produkcji: 0

Post » 24 września 2011, 07:51

no i jeszcze oba modele różnią się obręczami kół :clap:

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 24 września 2011, 10:25

Niestety sprawdziło się , lift i tyle w temacie ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 126
Rejestracja: 27 lipca 2009, 16:37
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 900 RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 24 września 2011, 10:29

Nie no ładnie Honda dba o model, który kiedyś wyniósł ją na sportowe wyżyny i na dwudziestolecie istnienia zafundowała mu... lekki lift i nowe obręcze hihi:
Ciekawe jak będzie ze zużyciem oleju :mrgreen:
Franek '98

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 24 września 2011, 11:45

Teraz im dłużej oglądam zdjęcia tym bardziej mi się podoba , fantastyczny wyświetlacz i wreszcie wyświetlacz biegu.Przednie lampy nawiązuje do 954 i to krok w dobrą stronę ,natomiast powinna wyjść w zeszłym roku jako lift i skasowała by konkurencję ,teraz to trochę za mało.Malowania cały czerwone to tak cienko wypada jak by była po szlifie i pomalowana na jeden kolor. Czarny i biało niebieski fantastyczny,czerwony z tymi naklejkami nie wiem czemu ,ale kojarzy mi się z R1 i ten biały zadupek w ogóle nie pasuje ,osobiście życzyłbym sobie jeszcze niebieskie ,lub niebiesko czarne malowanie.Ogółem fajny motocykl ,jednak wyszedł za późno i wydaje mi się ,że teraz nie zostanie tak doceniony jak na to zasługuje ,bo po prostu wyszedł za późno.Mam tylko nadzieję,że Honda dostanie nauczkę i więcej tak nie postąpi..

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 24 września 2011, 11:59

Jak patrzę na niego z boku, szczególnie w malowaniu dwukolorowym to mam wrażenie, że z dołu pług jest dołączany jak w nakedach. Przez co kojarzy mi się bardziej z CBF albo FZ1 :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 24 września 2011, 12:31

Kuba'125 pisze:Mam tylko nadzieję,że Honda dostanie nauczkę i więcej tak nie postąpi..

Ja tez mam taka nadzieje ze slabo bedzie sie sprzedawac ten model bo niby ktos kto kupil powiedzmy fireblade w 2010 czy 2011 po co mialby wymieniac na mowy model? dla obreczy kol, zawieszenia, wyswietlacza i lekkiego designu wydawac 70 tys zl? bzdura, na 100% pojada po nich na testach i sadze ze szybko beda zmuszeni cos zmienic w motocyklu zwazywszy ze ten model jest ciezszy o 1 kg od poprzednich! Nawet nie poprawili rozmieszczenie absu i jego wagi! i dalej po lewej stronie jest zamiest dekla plastykowa obudowa ktora wyglada tragicznie :(

R1 juz zapowiedziala tez lekkie zmiany (lekki lifting) w swojej R1 ale za to potwierdzili siedmio stopniowy TC!

Nie mam watpliwosci ze nowy fajer bedzie sie prowadzil idealnie z tym zawieszeniem ale powiedzmy szczerze kto bawi sie zawieszeniem? ogyginalnie jest zawsze bardzo dobrze ustawione i to wystarczy do szczescia - to jest ostatnia rzecz na ktora zwraca uwage klient... Jonathan Rea testowal system fly-by-wire i tc podobno na torze w Misano ale raczej to bedzie uzyte w nastepnym modelu a nie w tym bo ani slowa nie ma w opisie na ten temat - bardzo szkoda :(

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 24 września 2011, 12:36

w sumie na jedno to dobrze dalej mam najnowszy model cbr tylko przed liftem :P a miszem swiata i tak z nikt z nas nie bedzie to kij tam z tym jak wyglada i co ma, trzeba sobie radzic jak jest

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 24 września 2011, 13:18

dodalem filmiki na stronie, fajnie wyglada w akcji ten licznik z lap timerem :)

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/tBkhf6K7F38" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/rYzpPjc3oqc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 maja 2011, 15:01
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2004

Post » 26 września 2011, 12:32

No to wam honda poleciała po rajtach :mrgreen: A tak na poważnie szkoda firebladego. Gdyby wypuscili go i rok temu to nic by to nie zmieniło bmw od 2010roku jest liderem w klasie 1000. I nic sie nie zapowiada aby sie to zmieniło. Zdecydowanie za mała moc bladego wzgledem właśnie bmw czy kawy, nawet liniowy przyrost mocy nie da blademu przewagi może nad Yamaha która jest najsłabsza z całej grupy. Szczerze model 2012 podoba mi sie dużo bardziej niż 2008-2011 ale tak jak powiedział tytus kto da 70tyś zł żeby mieć ltylko lifting motocykla? fakt prowadzenie to ważna sprawa ale większosc osób chciało by aby nowszy model mial większa moc (Czytaj większego cuga) :mrgreen: są gusta i gusciki ale za takie pieniadze bez wahania pokusił bym sie o bmw. :dance: Ale większosc osób własnie temu lubi ten motocykl bo nie jest rewolucyjny, tak zaczeła sie historia bladego, moc nie byla najwieksza, prowadzenie tez nie bylo pro. a jednak honda odniosła sukces w sprzedaży. Niestety dzisiaj czasy sie troche zmieniły a konkurencja nie śpi. pozostaje czekać jeszcze co pokaże BMW, Ducati, Suzuki i może Aprilia.

Ps. To co mi sie najbardziej nie podoba w nowym bladym to Zegary, Mogli zostawićanalogowy obrotomierz tylko dać biała tarcze jak w BMW i byla by malina a tak to :-< :okulary2:
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

 
Posty: 321
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 26 września 2011, 14:46

Mi tam się podoba :) Z wyglądu "ostrzejsza" niż SC59 :) Ciekawe jaka widoczność na wyświetlaczu będzie w słońcu itp Ale oprócz tego to nie pasuje mi tylko to że mnie na nią nie stać hihi:


Pozdrawiam

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 26 września 2011, 14:47

ten model tez jest oznaczony normalnie SC59 czy juz inaczej ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 26 września 2011, 14:50

Bombel pisze:ten model tez jest oznaczony normalnie SC59 czy juz inaczej ?
nia ma na ten temat informacji ale nie sadze by byl nazwany inaczej, przeciez rama ,silnik i praktycznie 95% motocykla to sc59...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości