Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 12:40

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Czy naprawiacie przebite opony?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 07 listopada 2011, 22:14

A ja w trasie złapałem gumę 200km od domu i to w sobotę po 16 :/ najpierw znaleźliśmy jakiś zlot kończący sezon, uczestnicy znali wulkanizatora który mi zakołkował oponę co wystarczyło na jakieś 15km i znowu stałem :/ jakiś miejscowy motocyklista uprosił swojego znajomego wulkanizatora żeby mi pomógł i po raz drugi kołek siedział w oponie ale to również wystarczyło na max 15km, no i stanołem już w takiej dziurze i po ciemku, że nawet nie szukałem pomocy tylko tel do kolegów z zaprzyjaźnionego serwisu i powrót na lawecie. może i kołek dobry ale w czopkach gdzie prędkości nie przekraczają 100km/h ale nie w plastiku ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 07 listopada 2011, 22:17

zależy co masz na myśli "kołek". ściągali ci oponę i kleili od wewnątrz czy kołek tzw szybki od zewnątrz?
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 07 listopada 2011, 22:20

jak wy sie nie boicie jezdzic na kolkach ? rozumiem jak kolega ostatecznosc bo gume zlapal, latacie koniami za pare tys zl po ponad 200km/h i opona z kolkiem przeciesz to w kazdeej chwili moze strzelic :( lepiej uzywke kupic takie moje zdanie pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 07 listopada 2011, 22:26

hahahh strzelić? niby czemu?
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 07 listopada 2011, 22:51

nie jestem specem ale kolka nie zaklada sie przy malej dziurce jak potrafi strzelic opona w samochodzie to czemu tu by miala nie strzelic, ja tam bym na takiej oponie nie jezdzil.

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 07 listopada 2011, 23:40

nie widziałem jeszcze opony która strzeliła od kołka np. 3mm. na płaszcz kołka dajesz łatę i ganiasz. jak ktoś lipę robi to nic nie pomoże. jedynie nie polecam 2 lub 3 kołków w jednej gumie. Nie namawiam też nikogo do jazdy na łatanych oponach. sam miałem kołek 4,5 plus łatka i prędkości zdarzały się powyżej 200, opona wytrzymała do zużycia czyli ok jeszcze 3,5 tys. i tak na koniec powiem że lepsza jest nowa łatana (dobrze zrobiona) jak używka zużyta.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 08 listopada 2011, 08:48

Wariat79 pisze:A ja w trasie złapałem gumę 200km od domu i to w sobotę po 16 :/ najpierw znaleźliśmy jakiś zlot kończący sezon, uczestnicy znali wulkanizatora który mi zakołkował oponę co wystarczyło na jakieś 15km i znowu stałem :/ jakiś miejscowy motocyklista uprosił swojego znajomego wulkanizatora żeby mi pomógł i po raz drugi kołek siedział w oponie ale to również wystarczyło na max 15km, no i stanołem już w takiej dziurze i po ciemku, że nawet nie szukałem pomocy tylko tel do kolegów z zaprzyjaźnionego serwisu i powrót na lawecie. może i kołek dobry ale w czopkach gdzie prędkości nie przekraczają 100km/h ale nie w plastiku ;)

Bardzo starą masz tą gumę? Miałem w opnie samochodowej taką sytuację ze opona ze starości się rozwarstwiła i ciśnienie szukało ujścia w płaszczu przez jakiekolwiek uszkodzenie. Nie dało jej się zakleić w żaden sposób.
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 08 listopada 2011, 11:08

też bym sie bał na kołkowej gumie jeździć, tak samo jak i na używanej ( niewiadomo z kąd) lepiej uciułać troche kasy i kupic nowe opony ( za 700 zl można kupić komplet) ( najwyżej trochę mniej Km nakręcę jak kasy mi brakuje ale chociaz wiem na czym jadę

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 08 listopada 2011, 19:41

w sumie to już po kilku km jest już używana :P
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 08 listopada 2011, 19:48

Nie no guma była kupiona nowa w 2010r i z tegoż roku była chyba 08 tydzień poza tym i tak na nowt sezon miała być założona nowa bo na tej zrobiłem prawie 9tys km i po woli zbliżała się do twi, więc kołek miał być tylko na dotarcie do domu. A opona nie była zdejmowana do kołkowania.
Ja osobiście podchodzę do tematu opon, iż mają być nowe i max na 3 sezony jeśli wytrzymają. Stać mnie na motocykl więc na gumy i wszelkie wymiany elementów eksploatacyjnych również. Na sprzęcie rozwija się spore prędkości więc nie mam zamiaru ryzykować, że coś nie wytrzyma ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 08 listopada 2011, 19:50

Wariat79 pisze:A opona nie była zdejmowana do kołkowania.


więc miałeś baaaardzo źle zrobione. dlatego potem jest takie podejście do tematu łatania gum.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 08 listopada 2011, 20:06

Jak ktoś woli może kleić, ale uważam, że mając sprzęt za kilkanaście kloców to należałoby oponkę wymienić jeśli tym bardziej jest licha...ja mam starego Bladego, ale opony zafundowałem mu nowe...jednak cenię sobie pewien zakres poczucia komfortu gdy dochodzi na blacie 270 :D :D :D

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość