Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wkład filtr K&N

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 714
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 20:04
Lokalizacja: Lbn/W-wa/Ząbki
Pochwały: 8
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 29 sierpnia 2008, 11:56

Ja też polecam tylko K&N... czyścisz i jak już wyżej napisano - nie interesuje Cie wymiana... Fakt że nie jest tani, ale czego się nie robi dla swojej miłości :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

Post » 27 września 2008, 23:42

filter K&N fajna sprawa zastanawiam sié na zakupem ale co do sportowego tłumika :roll: czy to chodzi o zwykłą przelotówke??? czy też musi być jakaś konkretna firma :?:

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 28 września 2008, 15:04

bobi 929 pisze:filter K&N fajna sprawa zastanawiam sié na zakupem ale co do sportowego tłumika :roll: czy to chodzi o zwykłą przelotówke??? czy też musi być jakaś konkretna firma :?:


Troche marek tlumikow jest na rynku, najlepiej cos dobrac dedykowanego do swojego moto niz jakis wiercony rur.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 28 września 2008, 22:13

różne firmy to różny dzwięk... wiele zalezy od predyspozycji każdego człowieka. Moim zdaniem najlepiej chodzi Akrapovic i Micron..... ale każdy ma swoje zdanie..... Pozdrawiam i życze powodzenia

 
Posty: 44
Rejestracja: 24 września 2008, 11:27
Lokalizacja: Nowa Dęba
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 09 października 2008, 00:07

słyszałem kilka opinii ze na k&n-ie może łyknąć coś więcej paliwa. to jest prawda czy jakaś ściema bo przymierzam się do kupna takowego filtera:) pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 09 października 2008, 12:39

dokladnie tak, wymieniasz filtr ktory przepuszcza wiecej powietrza aby motocykl mogl pracowac jak trzeba to musi dostac tez wiecej paliwa
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 14 października 2008, 20:12

no i nie da sie inaczej :) ale wiecej paliwa i wiecej powietrza to lepiej chodzi moto, ma lepszy dzwiek. Wszystkie wartosci sa jednak minimalne, i moc i dzwiek i spalanie. Ogolnie jak stac Cie na filterek to nie bedziesz narzekal a spalanie ok 0,2 wieksze chyba Cie nie zabije :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 03 listopada 2008, 00:55

PYTALES czy musi byc konkretna firma

odpowiedzieli Ci ze troche tych firm jest. juz czuje co sie swieci



UWAGA KIERWA. apeluje

Drodzy koledzy nie profanujcie blejdow zakladajac tlumiki SCORPION albo lepiej jeszcze : WOLF.

no serce mi peka jak widze takie cyrki.

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

Post » 29 listopada 2008, 23:26

Drodzy koledzy nie profanujcie blejdow zakladajac tlumiki SCORPION albo lepiej jeszcze : WOLF.

o co chodzi kubahsb z tymi tłumikami masz jakieś uprzedzenia czy coś :?:
a co do filtra k&n czy pipercross który polecacie bo cenowo to sie troche różnią :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 30 listopada 2008, 20:26

bobi 929 pisze:który polecacie
i jedne i drugie sa dobre i spelniaja te same funkcje
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 44
Rejestracja: 24 września 2008, 11:27
Lokalizacja: Nowa Dęba
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 18 marca 2009, 09:36

a co sadzicie o filtrach firmy BMC??

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości