Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Sprzęgło-pytanie???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 stycznia 2012, 22:07
Lokalizacja: Włoszczowa
Motocykl: honda cbr929/cbr600f3/xt600
Rok produkcji: 2001

Sprzęgło-pytanie???

Post » 20 marca 2012, 21:11

Wiem ze temat sprzęgła był juz poruszany ale po długim szukaniu nie znalazłem odp.Dzisiaj zabrałem sie za wymianę tarcz sprzęgłowych i na samym początku zauważyłem ze miałem założone wszystkie tarcze w jednym kierunku,a według serwisówki chyba 1 tarcza jest ułożona w innych nacięciach na koszu tak mi sie wydaje.Jak mam je teraz załozyc?ale mam jeszcze jedno pytanie,bo po wyjeciu wszystkich tarcz wyjąłem 2 pierscienie ,a 0statnia tarcza była inna,czy tak było fabrycznie?wygląga to tak jak te pierscienie centrują to jedną tarcze bo jest ona w srodku o wiele wieksza tak ze te pierscionki w nią wchodzą.Nie wiem czy ktos to przerabiał czy tak ma byc ale nowe tarcze mam wszystkie jednakowe,Jak dla mnie dziwna sprawa,prosze o jakąs pomoc...
mario

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 marca 2012, 21:57

widzisz zapewne twój kosz sprzegłowy był juz kiedys rozbierany i ktoś go złożył źle ,
ja u siebie miałem wszystkie jednakowe i pierwsza tarcza była inaczej ustawiona ,
jak kupiłem nowe to własnie ta pierwsza tarcza była mniejsza a reszta takie same .
ja złożyłem tak
pierwsza mniejsza w tym innym nacięciu a reszta tak samo i jest git
jesli masz wszystkie takie same tarcze to nic nie szkodzi tylko złóż je dobrze czyli według serwisówki ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 stycznia 2012, 22:07
Lokalizacja: Włoszczowa
Motocykl: honda cbr929/cbr600f3/xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 20 marca 2012, 22:06

Rozbierane było napewno,tylko zastanawiają mnie te pierscionki co to jest,abo w serwisówce cos tam jest ale nie wiem do czego to sie tyczy,a sprezyny kluczem dyna.dociągałes czy na wyczucie?
mario

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 marca 2012, 22:16

na wyczucie
w sprawie pierścieni nie pomoge bo ich nawet nie pamiętam włóż je tam gdzie były i już

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 stycznia 2012, 22:07
Lokalizacja: Włoszczowa
Motocykl: honda cbr929/cbr600f3/xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 20 marca 2012, 22:20

Ale jak pójdzie nowa tarcza to pierscionki nie podejdą bo one wchodziły w srodek tej jednej która miała wieksze fi a teraz to juz sam nie wiem,jutro moze cos pokombinuje i dam znac
mario

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 marca 2012, 22:28

wrzuć jakieś foty bo tak to do niczego nikt nie dojdzie
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 marca 2012, 23:56

wywal te pierścionki :diabel:
juz wiem czemu ich nie pamiętam,bo ich u mnie nie było :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 stycznia 2012, 22:07
Lokalizacja: Włoszczowa
Motocykl: honda cbr929/cbr600f3/xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 21 marca 2012, 20:00

Panowie wiec to tak wyglądały te pierscienie,które juz wywaliłem i załozyłem new tarcze,tylko nie wiem czy nhc to był dobry zakup,bo juz gdy je wziołem w reke widac słabe wykonanie,ale sie zobaczy w trakcie jazdy co są warte.Ale mam pytanie jeszcze odnosnie sprezyn.Bo gosc mi zamówił lucasa wg katalogu i dostałem 6 sprezyn o długosci 49.7mm :ooo: ile powinny miec sprezyny?serwisówka podaje ze47.4 ale to jest min?
mario

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 21 marca 2012, 20:15

zmierzyłem swoje stare sprężyny miały 47,3

Awatar użytkownika
 
Posty: 78
Rejestracja: 19 października 2010, 20:34
Lokalizacja: Hindenbur
Pochwały: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Rok produkcji: 1999

Post » 21 marca 2012, 20:23

mario 12 pisze:Panowie wiec to tak wyglądały te pierscienie,które juz wywaliłem i załozyłem new tarcze,tylko nie wiem czy nhc to był dobry zakup,bo juz gdy je wziołem w reke widac słabe wykonanie,ale sie zobaczy w trakcie jazdy co są warte.Ale mam pytanie jeszcze odnosnie sprezyn.Bo gosc mi zamówił lucasa wg katalogu i dostałem 6 sprezyn o długosci 49.7mm :ooo: ile powinny miec sprezyny?serwisówka podaje ze47.4 ale to jest min?




mario ja tez wymienaiłem na sezon kpl sprzegło
i walnałem karpia jak zobaczyłem ze nowych jest 6
a starych 4 wiec wszystko jest mozliwe

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 stycznia 2012, 22:07
Lokalizacja: Włoszczowa
Motocykl: honda cbr929/cbr600f3/xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 21 marca 2012, 20:31

Tylko ze niby wg katalogu,ale ile w tym prawdy to nie wiem,bo człowiek chce zeby było jak najlepiej poskładane a tu lipa.Mierzyłem jeszcze te sprezyny,stare mają 47.4 ,a po zewnetrznej stronie mają taki sam wymiar,wiec moze i są ok?ale po co dają 6 jak jest 5,co jedna w zapasie hihi:
mario

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 21 marca 2012, 22:53

tak jak zasugerowales w serwisowce podaje sie min wysokosc sprezyn, wiec te co masz sa jak najbardziej ok. ale czemu dali 6 to pojecia nie mam.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości