Lukki pisze: poprzez zablokowanie napinacza a następnie jego wyjęcie z bloku silnika.
jak zblokowac napinacz, normalnie zakrecic sprezyna w prawa strone, wyciagnac i sprawdzic ?
maciekx pisze:zawory tak jak napisał Lukki zacieśniają się zazwyczaj więc nie będzie stukania cykania
nie do konca, znalazlem na forum przypadki jak komus wlasnie stukaly zawory, u mnie jest podobnie, ale co prawda to faktycznie zaden zawor nie mial za duzego luzy, wszystkie za male. Stukanie jest rytmiczne, lancuszek tez tak stuka ?
zrobie zawory zobacze czy sie polepszy jak nie to biore sie za napinacz, chociaz jak go wkrecilem zeby zdjac walki to w sumie lancuszek byl w miare napiety..
[ Dodano: Sro Kwi 04, 2012 8:55 pm ]Lukki pisze:górny ślizg łańcucha rozrządu
to ten metalowy, co oslania lancuch miedzy zebatkami walkow ?
jak tak to sprawdzalem i mega luzu jakiegos tam nie mial.
Dodam ze cykanie dochodzilo bardziej z lewej strony zaworow a nie lancuszka.
co myslicie ?