Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 12:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Opóźnione włączanie kierunku

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 05 lutego 2009, 15:24
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 lutego 2012, 01:13

Mimo, że wszystko zostało już powiedziane, dorzucę swoje 3 grosze.
Winny jest przełącznik. Rozebrać i wyczyścić to jedyna rada. Szczególnie w niskich temperaturach mój lewy działa z opóźnieniem. Czasem doprowadza to do totalnej irytacji + raz zarobiony mandat za niewłączenie kierunku przy niewiele ponad 0 stopni C (jak się możecie domyślać kierunek był wciskany wielokrotnie) :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 24 lutego 2012, 10:32

wlasnie tez mam problem z tymi kireunkami lewy sie nie wlancza jak trzeba, i do tego ciagle pala sie dlugie swiatla nie moge wylaczyc ich cos z przyciskiem ;p

jutro sie moze wezme za To :)
Pale Gume, a nie dusze

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 16 kwietnia 2012, 13:32

Ja prysnąłem WD 40 w obudowę przełacznika kierunków i przelanczałem energicznie lewa prawa, od razu włącznik zaczął lżej chodzić i oczywiście kierunki zaczęly migać natychmiastowo, a nie jak przed zabiegiem po 10-15 sekundach, problem z głowy bez wydania ani jednej złotówki :dance:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 16 kwietnia 2012, 14:12

tak z tym że wd40 nie jest do połączen elektrycznych i to troche lipa bo wd40 rozpuszcza smar który tam jest w srodku na tych mechanizmach, więc jak wyschnie wd40 za jakiś czas to znając zycie i tak bedziesz musial rozbierać, to jest prosta sprawa wystarczy rozebrać przeczyscic dac ciutkę smaru w miejscach gdzie trzeba i ładnie złożyć no ale jak działa to działa. ale pamiętaj że do styków i połączen elektrycznych używa się przeparatu kontakt i tego typu preparatów nie wd40

 
Posty: 18
Rejestracja: 19 stycznia 2015, 19:57
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Re: Opóźnione włączanie kierunku

Post » 22 stycznia 2015, 12:31

Rozbierałem raz przełącznik od kierunków, bo włączały się z opóźnieniem. Po przeczyszczeniu/nasmarowaniu wszystko było dobrze przez cały sezon.
Po kilku miesiącach znowu się zaczęło :P Nie chciało mi się rozbierać, więc użyłem właśnie WD40 wtryskując rurką przedłużającą do środka przełącznika na kierownicy. Pomogło i kierunki włączają się natychmiastowo. Nie znalazłem nigdzie informacji na opakowaniu, że to nie jest do elektryki i zwarcia też nie robi. Jak będzie ciężko chodził przełącznik to najwyżej prysnę do środka białym smarem - ważne żeby nie upaćkać styków przełącznika tylko samą kulkę która pracuje w środku.

Awatar użytkownika
 
Posty: 106
Rejestracja: 19 stycznia 2015, 12:18
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Motocykl: Honda CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000
Samochód: Seat Leon 2008, 1.8 TSI

Re: Opóźnione włączanie kierunku

Post » 22 stycznia 2015, 12:52

Widzę, że i ja muszę się zabrać za rozebranie przełącznika. Motocykl więcej stał niż jeździł i mogło coś zaśniedzieć, więc na początek poczęstuję go specyfikiem do elektryki,a jak nie pomoże to wtedy rozbiorę i dokładnie przeczyszczę.
'Nie odkładaj marzeń - odkładaj na marzenia'

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 27 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Koło
Pochwały: 2
Motocykl: Honda cbr 929
Rok produkcji: 2000

Re: Opóźnione włączanie kierunku

Post » 22 stycznia 2015, 13:02

to jak mowisz ze moto wiecej stalo niz jezdzilo to ja bym ci radzil przejrzec ogolnie cala elektryke (czy gdzies kostki sa nie zasniedziale itp) bo w tym modelu jest wrazliwy uklad ladowania altek i regulator i jak nie bedzie gdzies na instalacji dobrego przewodzenia to te dwi rzeczy wtedy moga sie spalic i beda koszty a przejrzenie cie nic nie kosztuje

Awatar użytkownika
 
Posty: 106
Rejestracja: 19 stycznia 2015, 12:18
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Motocykl: Honda CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000
Samochód: Seat Leon 2008, 1.8 TSI

Re: Opóźnione włączanie kierunku

Post » 22 stycznia 2015, 13:11

blazej_CBR929, słuszna uwaga, dzięki. Mam trochę dalszego sąsiada który posiadał 929 z 2001 roku i alternator z regulatorem musiał wymieniać. Więc warto zobaczyć całą elektrykę, żeby w środku sezonu mi coś nie wystrzeliło...
'Nie odkładaj marzeń - odkładaj na marzenia'

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 27 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Koło
Pochwały: 2
Motocykl: Honda cbr 929
Rok produkcji: 2000

Re: Opóźnione włączanie kierunku

Post » 22 stycznia 2015, 13:17

wlasnie tez to przechodzilem na poczatku swojego uzytkowania 929, no ale czlowiek uczy sie na bledach :) i tez dobrze o tym wspomniec i zadbac za wczasu

Awatar użytkownika
 
Posty: 106
Rejestracja: 19 stycznia 2015, 12:18
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Motocykl: Honda CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000
Samochód: Seat Leon 2008, 1.8 TSI

Re: Opóźnione włączanie kierunku

Post » 22 stycznia 2015, 16:00

Na początek - kierunkowskazy naprawione. Rozebrałem włącznik, poczyściłem i wszystko wróciło do normy. Trochę brudu się nazbierało, więc wyczyściłem, popsikałem jakimś tam specyfikiem do elektryki i kierunki działają od razu po naciśnięciu.

Przy okazji wymiany napędu i płynów przepatrzę resztę przewodów.
'Nie odkładaj marzeń - odkładaj na marzenia'

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości