Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 15:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Licznik oszukuje. / Rezerwa

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Licznik oszukuje. / Rezerwa

Post » 10 czerwca 2012, 16:20

Siemanko, dziś zauważyłem, że w moim fajerze licznik pokazuje licznikowe 100m co jakieś 140/170m jaka może być tego przyczyna ? dodam, że wcześniej była wpięta kostka do czujnika i później dopiero do głównej kostki, wtedy licznik zaniżał stanowczo prędkość 80km/h przy jakiś 180/200km/h oraz 2 problem - rezerwa. Czy u Was gdy już ' Judasz ' sie zapali to po wyłączeniu moto i odpaleniu go ponownie zgaśnie i zapali się za jakieś 2/4sec?

Pozdrawiam! :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 10 czerwca 2012, 16:38

jezeli chodzi o reerwe to zalezy jaki masz stan w baku paliwa, na rezeriwe jest 4 litry z tego co podaje producent, wiec po odpaleniu moto czasami sie zapala odrazu a czasami po chwili...
Pale Gume, a nie dusze

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 10 czerwca 2012, 17:01

u mnie jest coś takiego, że po przekręceniu kluczyka zaświeca się i gdy włączę zapłon oraz odpalę moto gaśnie na chwilę i zapala się po jakiś 4/5sec..

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 10 czerwca 2012, 17:23

moze ktos inny ci cos powie wiecej na ten temat

ostatnio mam moto na stojakach bo nawalilo, wiec nie pamietam dokladnie jak to jest....chyba u mnie jest tak ze jak mam rezerwe i go zgasze, potem ponownie wlanczam zaplon pali sie zydek i jak odpalam moto to chyba sie swieci caly czas.... ale nie mam teraz pewnosci :)
Pale Gume, a nie dusze

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 10 czerwca 2012, 17:58

hmm pytam sie ponieważ ostatnio zapaliła sie rezerwa zaraz przed stacja więc zalałem za 25zł zrobiłem 30-35km i zaraz po powrocie z latania przed bramą już pomarańczowa kontrolka sie zapaliła ;p więc nie wiem czy aż tak dużo pali czy żydek sie popsuł ;d trasa średnio 150km/h + chwilowo z 5/6x dobiłem do 240/250 :P

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 czerwca 2012, 20:15

tankuj do samego korka to zobaczysz bo takie dolewanie nic nie da i nie sprawdzisz w 100%
A co do czujnika pedkości co masz za kostke wpiętą i od czego wyświetlacz biegów czy kaliblator pędkośći ???
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 10 czerwca 2012, 21:50

wiertło pisze:A co do czujnika pedkości co masz za kostke wpiętą i od czego wyświetlacz biegów czy kaliblator pędkośći ???


teraz kabelek od czujnika idzie odpowiednio do oryginalnej kostki, bo wcześniej wpierw był wpięty do jakiejś dodatkowej kostki i dopiero później do tej kostki oryginalnej ;d wtedy zaniżał prędkość oraz ilość przejechanych km.. bodajże licznikowe 100m pokazywał po jakiś 250m. Po odpięciu kostki prędkość chyba jest ok lecz zaniża ilość przejechanych km. ;) Nie mam wyświetlacza biegów :)

a odnośnie rezerwy to w baku zostało się jakieś 1.7L i objaw jest taki jak napisałem wcześniej ^^ po przekręceniu kluczyka zapala sie po 1/2sec gdy zegary sie już załadują i jak włączę zapłon + odpalę moto to żydek zgaśnie i zapali się za około 5/6sec :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 czerwca 2012, 22:24

no to masz ok wszystko lać i jezdzić a to że Ci zaniża to jest norma w każdym motocyklu sprawdz jeszcze zębatki czy masz orginalne przełożenia 16 i 42 bo jak ine to może być też ta przyczyna jak opisujesz
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 10 czerwca 2012, 22:44

właśnie byłem sprawdzić :) i jest 16/42 :) czyli chyba standard :)
na dniach muszę zakupić jakiś olejek do nasączania filtrów i wyczyścić k&n bo jest troszkę zasyfiony :P może odrobinę spalanie spadnie hihi:

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 czerwca 2012, 22:48

no ten typ tak ma że średnie wychodzi 7L i nawet i 9L zależy jak kto lata. A filtr myj pod ciepłą wodą zrobi się biały wysuszyć go i wysmarować olejkiem do k&n kupisz na allegro tylko tak zrób żeby z niego nie ciekło ma być tylko nasączony
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 10 czerwca 2012, 22:57

oo ;) dzięki za info :D hmm z tego co obliczałem to mi wyszło ok. 11/12L :wnerwiony: mam jeszcze pc IIIr + tłumik vipera w carbonie i nie wiem czy coś daje to zmniejszenie/zwiększenie dawki paliwa, bo jakoś różnicy jakiejś nie odczuwam :027:

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 czerwca 2012, 23:08

to trzeba by było zobaczyć mapy czy jest dobrze wgrana :D
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość