Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Strasznie muli ( brak mocy ) do 3 tyś :/

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 13
Rejestracja: 17 czerwca 2012, 17:09
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl:

Post » 17 czerwca 2012, 23:10

Ok, pooglądałem trochę filmików na YT i z tego co widzę to nikt z jakiś 2tyś jej nie spuszcza przy ruszaniu. Może mnie przewrażliwiło to, że przez za mocno napięty łańcuch szarpał przy ruszaniu z bardzo niewielkim dodaniem gazu i później za bardzo zacząłem na to zwracać uwagę. Ale ciekaw jestem bardzo czy inne mają tak samo, bo nikt na YT nie przeprowadził takiego testu. Jak komuś z was się nudzi to spróbujcie rozkulać ją tak żeby się tylko toczyła na 1wszym biegu (1,2 tyś obr/min), a później pełny gaz, czy będzie efekt taki, jakby przez chwilę brakło paliwa. Jak to ktoś może jeszcze nagrać to byłby wypas :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 18 czerwca 2012, 09:54

Powiem Ci tylko tyle, że masz strasznie głupi styl jazdy, nie spotkałem się z takim...

Oczekujesz od tego silnika, żeby zachowywał się jak silnik elektryczny albo diesel, czyli żeby rwał od samego początku. A tymczasem masz silnik benzynowy i to jeszcze wysokoobrotowy, więc do produkowania mocy i momentu są potrzebne OBROTY. A 1,5 czy 2 tys to nie są obroty, dając przy nich pełną łychę tylko męczysz silnik.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 18 czerwca 2012, 11:24

Procedura startu dla sporta ;)

1. 5000rpm
2. hampel na max i popuszczamy sprzęgło aż napniemy łańcuchu i wybierzemy luz na tylnym zawieszeniu (powinno odczuwalnie podnieść tył do góry)
3. na półsprzęgle odpuszczamy dynamicznie hamulec (wystrzeliwuje nas do przodu)
4. odpuszczamy progresywnie ale i dynamicznie sprzęgło
(rpm z pkt. 1 zależne od wytrenowania i założonego zestawu napędowego)
procedura nie przewiduje obrotów poniżej 3000rpm :mrgreen: :dance:

 
Posty: 12
Rejestracja: 01 czerwca 2012, 20:01
Lokalizacja: Stargard
Motocykl:

Post » 18 czerwca 2012, 12:48

no bo tam masz silnik od motocykla a nie od samochodu !

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość