Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przerywa

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Przerywa

Post » 03 lipca 2012, 21:30

Koledzy zauwazylem ze na zimnym jesli mozna tak nazwac ok 64stopni bylo jak mu odkrecilem to zaczoł blady przerywac tak mul i proboje jechac co to moze byc.
Dodam ze mialem juz tak 2 razy ale myslalem ze to przez temp silnika.

Rok temu tego nie bylo

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 03 lipca 2012, 21:35

Podczas jazdy to chyba normalne. Kilka razy zdarzało mi się jechać z temperaturą poniżej 70 stopni i właśnie podczas przyśpieszania tak jakby dostawał czkawki. Jak dla mnie to normalne, recepta na to jest prosta. Nie odwijać na niedogrzanym silniku :)

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 03 lipca 2012, 21:49

Kubcyś, o taka odp mi chodzilo rok temu jakos tak nie robilem grzlame do 80 st i jechalem teraz mi sie zdarzylo 3 razy .

 
Posty: 110
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 14:30
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Rok produkcji: 0

Post » 03 lipca 2012, 23:00

a przy jakiej temp silnika rozpoczynacie jazde?

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 04 lipca 2012, 00:48

Ja tam nie odmierzam specjalnie temperatury do jazdy. Wyciągam moto, odpalam je i zanim zamknę garaż i się ubiorę to mam zawsze te 75-80 stopni.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 04 lipca 2012, 14:04

wymień świece na irydowe a efekt ten odejdzie w niepamięć
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 lipca 2012, 19:53

ja tego nie miałem w 929 tak zondar, fakt jest taki że na dzień dobry wszystko wymieniam oleje filtry świece
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 04 lipca 2012, 22:02

swiece wymieniane w zeszlym sezonie

tylko teraz patrze na pudelka i mialy byc irydowe a sa zwykle ngk cr9eh-9

 
Posty: 3
Rejestracja: 28 czerwca 2011, 22:15
Lokalizacja: kwidzyn-g
Motocykl: sc44 929
Rok produkcji: 2000

Post » 12 lipca 2012, 19:16

tez mi się tak dzieje ze jak jest ziny to dostaje czkawke a pozniej jak sie rozgrzeje to juz niby nie ale czuje ze ma dużego doła tzn na rozgrzanym silniku jadą na 5-tym biegu 150km/h jak odkręce manetke do konca ma z 2 sekundy muła a pózniej rwie jak szalona

[ Dodano: Czw Lip 12, 2012 7:22 pm ]
fakt faktem miałem wstawiany nie dawno exup i cały czas myslałem ze to on wszystko psuje bo podobno strasznie ciężko go ustawić sam za to sie nie brałem w warsztacie mi go założyli na wzór wzieli honde z zamontowanym seryjnie exupem ale jak czytam na forum to diagnoz czkawki jest tyle co uzytkowników jedni piszą ze to cewka lub kable zapłonowe, moduł itp to w koncu jaka jest diagnoza na to co kolega opisuje wyżej
"To nieprawda ze wszyscy motocykliści to d...le"


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości