Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 23:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kierunkowskazy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 19 listopada 2012, 21:29

Na odpalonym silniku bez świateł 14,6 /14,7 na światłach mijania 14,4 / 14,5 a na długich 13,1 /13,2

Ładowanie w porządku?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 listopada 2012, 21:32

johny89, jak najbardziej!!! masz wszystko ok
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 19 listopada 2012, 21:36

wiertło, dzięki. Pozostaje tą kostkę sprawdzić i ten przełącznik. Dziś już się za to nie biorę bo dopiero z roboty wróciłem a wole to zrobić na spokojnie :) Teraz i tak już mogę spokojnie się położyć spać heh.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 listopada 2012, 21:40

johny89, trzepać instalacje na spokojnie :) a znajdzie się ustrojstwo ;)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 19 listopada 2012, 22:21

No to Wiertło faktycznie miałeś rację z tą instalacją :one: Sugerowałem się tym, że miałem identyczny przypadek przy padniętym aku i brakiem ładowania. Dobrze, że pewnie obędzie się bez kosztów.
Pzdr.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 listopada 2012, 22:25

jacek1, Wiem bo to widać na filmiku :D a jeżeli odpala jezdzi itp i aku tak trzyma to jest z ładowaniem ok
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 20 listopada 2012, 21:45

Dziś miałem więcej czasu i rozebrałem wszystko. Odnalazłem pomarańczową kostkę. Byłem pewny ,że to jej wina bo była do połowy aż zielona. Niestety po wyczyszczeniu kostki kierunki dalej nie działają tak jak powinny.
Teraz jest tak, że prawy kierunek na światłach mijania i na długich działa, ale jak się da stop to już nie. A żeby było ciekawiej to lewy nie działa jak wcześniej. Jeszcze raz rozbiorę tą kostkę i chyba zamówię ten przełącznik i przerywacz inny na zamianę.
wiertło albo jacek1, , a u Was jak jest z kierunkami na światłach? Działają? jak da się długie i stop. Jak byście mogli sprawdzić :)
Jaki przerywacz polecacie? Kierunki mam diodowe.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 listopada 2012, 21:56

johny89, już nie mam sc44 mam sc57 a jeżeli chodzi o światła to mogłem robić co mi się podobało i nie było tego na dodatek był xenon a przerywacz taki polecam miałem sam i kilku kolegów też bez dłubana w kablach wpinasz i jedziesz
http://allegro.pl/przerywacz-kierunkows ... 32519.html
a patrzyłeś na mase wspólną koło lampy i na wspólnej kostce dużej między wiązką od przodu a główną ??

[ Dodano: Wto Lis 20, 2012 9:00 pm ]
A jak tak mocno jest zawalona ta kostka do kosza się nadaje ja to jak u siebie robiłem to polutowałem na stałem czarne do czarnych i zielone do zielonych. Jeżeli dobrego kontaktu nie będzie to będą cuda
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 20 listopada 2012, 22:54

Jeszcze wyczyszczę raz tą kostkę.
Masa wspólna? Która ta kostka?
Heh ile tych mas jest :)))

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 20 listopada 2012, 22:56

Skoro po czyszczeniu kostki coś tam ruszyło, to jeszcze raz porządnie przeczyść, jak nie pomoże, to zrób jak pisze Wiertło, spróbuj ominąć kostkę i połącz odpowiednio przewody.

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 20 listopada 2012, 23:00

jacek1, zobacz jak to u Ciebie jest z tymi kierunkami :)

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2012, 08:12

Też mam diodowe kierunki i nie dzieją się żadne cuda. Próbuj na odpalonym silniku, jak jest ładowanie, bo gdy będzie słaby akumulator przy włączonych światłach, kierunkowskazy mogą nie działać. Co do kostki ze wspólnymi masami, Wiertło już pisał gdzie jest (koło zegarów) i jeżeli się nie mylę ma zielony kolor.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości