Ostatnia aktualizacja:
24 września 2011
Sklep FIREBLADE.PL JUŻ OTWARTY

Taylormade Racing

Parametry techniczne SC59

Dane techniczne FireBlade CBR1000RR 2008-2012

wyświetlono: 21346 razy



SC59 1000RR 2008

Pojemność999,8 cm3
Średnica x skok tłoka:76,0 x 55,1 mm
Stopień sprężania:12,3 : 1
Układ zasilania:Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-DSFI
Max. moc:178 PS (130,7 kW) przy 12.000 U/min (95/1/EC)
Max. moment obrotowy:113,8 Nm przy 8.500 U/min (95/1/EC)
Układ zapłonowy:Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Rozrusznik:Elektryczny
Dopuszczalna masa całkowita:379 kg
Przeniesienie napędu:Łańcuch typu O-ring Nr 530
Wymiary (dł. x szer. x wys.):2.075 x 825 x 1.130 mm
Rozstaw osi:1.405 mm
Wysokość siedzenia:820 mm
Prześwit:130 mm
Pojemność zbiornika paliwa:17,7 litrów (w tym 4 litry rezerwy)
Masa pojazdu suchego:168kg
Maksymalne obciążenie:180kg
Masa pojazdu gotowego do jazdy:199 kg
Przód: 105 Kg (53%) / tył: 94 Kg (47%)
Koło przednie:3-szprychowy drążony odlew z aluminium 17M/C x MT 3.50
Koło tylne:3-szprychowy drążony odlew z aluminium 17M/C x MT 6.00
Opony przednie:120/70ZR17M/C(58W) [2,50 Bar]
Opony tylne:190/50ZR17M/C(73W) [2,90 Bar]
Zawieszenie przednie:43-milimetrowy w pełni regulowany odwrócony widelec teleskopowy HMAS typu cartridge z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego oraz siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 120 mm
Zawieszenie tylne:Zespolone typu Pro-Link z amortyzatorem gazowym z zewnętrznym zbiornikiem gazu, z 13-stopniową regulacją napięcia wstępnego oraz bezstopniową regulacją siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 135 mm
Hamulce przednie:Hydrauliczne, podwójne tarczowe 320 x 4,5 mm, z zaciskami czterotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Hamulce tylne:Hydrauliczne, tarczowe 220 x 5 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Rama:Typu Diamond, podwójna, z kompozytów aluminiowych
Kąt wyprzedzenia:23° 18'
Wyprzedzenie:96,3 mm
Przełożenia biegów:1. 2,286 (32/14)
2. 1,778 (32/18)
3. 1.500 (33/22)
4. 1.333 (32/24)
5. 1.214 (34/28)
6. 1.138 (33/29)
Skrzynia biegów:6-biegowa
Podstawowe przełożenie:1.717 (79/46)
Przełożenia całkowite:2.625 (42/16)
Świece: IMR9C-9HES (NGK) ; VUH27EC (Denso)
Alternator:350 W
Akumulator:12 V/7 AH
Reflektory:12V H7, 55 W x1 (mijania) / 55 W x 2 (długie)
Wymiary (dł/szer/wys):2080x685x1130mm ,rozstaw osi 1410mm


SC59 1000RR 2009 BEZ ABS / ABS

Pojemność999,8 cm3
Średnica x skok tłoka:76,0 x 55,1 mm
Stopień sprężania:12,3 : 1
Układ zasilania:Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-DSFI
Max. moc:178 PS (130,7 kW) przy 12.000 U/min (95/1/EC)
Max. moment obrotowy:112 Nm przy 8.500 U/min (95/1/EC)
Układ zapłonowy:Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Rozrusznik:Elektryczny
Regulacja zapłonu: 3,2 ° BTDC (idle) ~ 45 ° BTDC (7.500 min-1)
Przeniesienie napędu:Łańcuch typu O-ring Nr 530
Wymiary (dł. x szer. x wys.):2.080 x 685 x 1.130 mm
Rozstaw osi:1.405 mm
Wysokość siedzenia:820 mm
Prześwit:130 mm
Pojemność zbiornika paliwa:17,7 litrów (w tym 4 litry rezerwy)
Dopuszczalna masa całkowita:BEZ ABS - 379 Kg
ABS - 390 kg
Maksymalne obciążenie:180kg
Masa pojazdu gotowego do jazdy:BEZ ABS 199 kg
ABS 210 kg
Koło przednie:3-szprychowy drążony odlew z aluminium 17M/C x MT 3.50
Koło tylne:3-szprychowy drążony odlew z aluminium 17M/C x MT 6.00
Opony przednie:120/70ZR17M/C(58W) [2,50 Bar]
Opony tylne:190/50ZR17M/C(73W) [2,90 Bar]
Zawieszenie przednie:43-milimetrowy w pełni regulowany odwrócony widelec teleskopowy HMAS typu cartridge z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego oraz siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 120 mm
Zawieszenie tylne:Zespolone typu Pro-Link z amortyzatorem gazowym z zewnętrznym zbiornikiem gazu, z 13-stopniową regulacją napięcia wstępnego oraz bezstopniową regulacją siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 135 mm
Hamulce przednie:Hydrauliczne, podwójne tarczowe 320 x 4,5 mm, z zaciskami czterotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
CBR1000RR ABS: Honda electronic Combined ABS
Hamulce tylne:Hydrauliczne, tarczowe 220 x 5 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
CBR1000RR ABS: Honda electronic Combined ABS
Rama:Typu Diamond, podwójna, z kompozytów aluminiowych
Kąt wyprzedzenia:23° 18'
Wyprzedzenie:96,3 mm
Przełożenia biegów:1. 2,286 (32/14)
2. 1,778 (32/18)
3. 1.500 (33/22)
4. 1.333 (32/24)
5. 1.214 (34/28)
6. 1.138 (33/29)
Skrzynia biegów:6-biegowa
Podstawowe przełożenie:1.717 (79/46)
Przełożenia całkowite:2.625 (42/16)
Świece: IMR9C-9HES (NGK) ; VUH27EC (Denso)
Alternator:350 W
Akumulator:BEZ ABS - 12 V/6 AH
ABS - 12 V/8,6 AH
Reflektory:12V H7, 55 W x1 (mijania) / 55 W x 2 (długie)
Wymiary (dł/szer/wys):2080x685x1130mm ,rozstaw osi 1410mm


SC59 1000RR 2010 BEZ ABS / ABS

Pojemność999 cm3
Średnica x skok tłoka:76,0 x 55,1 mm
Stopień sprężania:12,3 : 1
Układ zasilania:Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-DSFI
Max. moc:178 PS (130,7 kW) przy 12.000 U/min (95/1/EC)
Max. moment obrotowy:112 Nm przy 8.500 U/min (95/1/EC)
Układ zapłonowy:Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Rozrusznik:Elektryczny
Regulacja zapłonu: 3,2 ° BTDC (idle) ~ 45 ° BTDC (7.500 min-1)
Przeniesienie napędu:Łańcuch typu O-ring Nr 530
Wymiary (dł. x szer. x wys.):BEZ ABS - 2.080 x 685 x 1.130 mm
ABS - 2.075 x 685 x 1.130 mm
Rozstaw osi:1.405 mm
Wysokość siedzenia:820 mm
Prześwit:130 mm
Pojemność zbiornika paliwa:17,7 litrów (w tym 4 litry rezerwy)
Dopuszczalna masa całkowita:BEZ ABS - 379 Kg
ABS - 390 kg
Maksymalne obciążenie:180kg
Masa pojazdu gotowego do jazdy:BEZ ABS - 199 kg | przód: 105 Kg (53%) / tył: 94 Kg (47%)
ABS - 210 kg | przód: 109 Kg (52%) / tył: 101 Kg (48%)
Koło przednie:3-szprychowy drążony odlew z aluminium 17M/C x MT 3.50
Koło tylne:3-szprychowy drążony odlew z aluminium 17M/C x MT 6.00
Opony przednie:120/70ZR17M/C(58W) [2,50 Bar]
Opony tylne:190/50ZR17M/C(73W) [2,90 Bar]
Zawieszenie przednie:43-milimetrowy w pełni regulowany odwrócony widelec teleskopowy HMAS typu cartridge z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego oraz siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 120 mm
Zawieszenie tylne:Zespolone typu Pro-Link z amortyzatorem gazowym z zewnętrznym zbiornikiem gazu, z 13-stopniową regulacją napięcia wstępnego oraz bezstopniową regulacją siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 135 mm
Hamulce przednie:Hydrauliczne, podwójne tarczowe 320 x 4,5 mm, z zaciskami czterotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
CBR1000RR ABS: Honda electronic Combined ABS
Hamulce tylne:Hydrauliczne, tarczowe 220 x 5 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
CBR1000RR ABS: Honda electronic Combined ABS
Rama:Typu Diamond, podwójna, z kompozytów aluminiowych
Kąt wyprzedzenia:23° 18'
Wyprzedzenie:96,3 mm
Przełożenia biegów:1. 2,286 (32/14)
2. 1,778 (32/18)
3. 1.500 (33/22)
4. 1.333 (32/24)
5. 1.214 (34/28)
6. 1.138 (33/29)
Skrzynia biegów:6-biegowa
Podstawowe przełożenie:1.717 (79/46)
Przełożenia całkowite:2.625 (42/16)
Świece: IMR9C-9HES (NGK) ; VUH27EC (Denso)
Alternator:BEZ ABS - 372 W
ABS - 417 W
Akumulator:BEZ ABS - 12 V/6 AH
ABS - 12 V/8,6 AH
Reflektory:12V H7, 55 W x1 (mijania) / 55 W x 2 (długie)


SC59 1000RR 2012 BEZ ABS / ABS

Model: CBR1000RR / CBR1000RR C-ABS
Engine Type: 999cc liquid-cooled inline four-cylinder
Bore and Stroke: 76mm x 55.1mm
Compression ratio: 12.3:1
Valve Train: DOHC; four valves per cylinder
Induction: Dual Stage Fuel Injection (DSFI)
Ignition: Computer-controlled digital transistorized with 3-D mapping
Transmission: Close-ratio six-speed
Final Drive: #530 O-ring-sealed chain
Suspension Front: 43mm inverted Big Piston Fork with spring preload, rebound and compression damping adjustability
Rear: Unit Pro-Link Balance-Free Rear Shock with spring preload, rebound and compression damping adjustability
Brakes Front: Dual radial-mounted four-piston calipers with full-floating 320mm discs
Rear: Single 220mm disc;
Optional Honda Electronic Combined ABS (CBR1000RR C-ABS)
Tires Front: 120/70ZR-17 radial
Rear: 190/50ZR-17 radial
Wheelbase: 55.5 inches
Rake (Caster Angle): 23° 3'
Trail: 96.0mm (3.8 inches)
Seat Height: 32.3 inches
Fuel Capacity: 4.7 gallons, including 1.06-gallon reserve
Estimated Fuel Economy: TBD
Colors: CBR1000RR: Red, Black, Pearl White/Blue/Red
CBR1000RR C-ABS: Red
Curb Weight*: 441 pounds (CBR1000RR) / 467 pounds (CBR1000RR C-ABS)

SC59 1000RR 2014 SP BEZ ABS / ABS

ENGINE

Type Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline-4
Displacement 999.8cm3
Bore ? Stroke 76 x 55.1mm
Compression Ratio 12.3:1
Max. Power Output 133kW @ 12,250rpm
(F-type: 78kW @ 11,000rpm)
Max. Torque 114Nm @ 10,500rpm
(F-type: 86Nm @ 7,000rpm)
Oil Capacity 3.7L
FUEL SYSTEM
Carburation PGM-DSFI electronic fuel injection
Fuel Tank Capacity 17.5L
Fuel Consumption 18.0km/l ( WMTC mode*)
ELECTRICAL SYSTEM
Starter Electric
Battery Capacity 12V/6AH
ACG Output 409W
DRIVETRAIN
Clutch Type Wet, multiplate with diaphragm spring
Transmission Type 6-speed
Final Drive #530 O-ring sealed chain
FRAME
Type Diamond; aluminium composite twin-spar
CHASSIS
Dimensions (L?W?H) 2,080 x 720 x 1,141mm
Wheelbase 1410mm
Caster Angle 23° 30'
Trail 96mm
Seat Height 820mm
Ground Clearance 130mm
Kerb Weight 199kg (ABS: 210kg)
SUSPENSION
Type Front Telescopic inverted fork with an inner tube diameter of 43mm, and a NIX30 (OHLINS) Front Fork with preload, compression and rebound adjustment, 120mm stroke
Type Rear Unit Pro-Link with gas-charged TTX36 (OHLINS) damper featuring 8mm preload and 22 click compression and 22click rebound damping adjustment. 60mm stroke.
WHEELS
Type Front 12-spoke cast aluminium
Type Rear 12-spoke cast aluminium
Rim Size Front 17M/C x MT3.5
Rim Size Rear 17M/C x MT6
Tyres Front 120/70 -ZR17M/C (W)
Tyres Rear 190/50 -ZR17M/C (W)
BRAKES
ABS System Type Electronic Combined ABS
Type Front 320 x 4.5mm dual hydraulic disc with 4-piston Brembo Monobloc calipers and sintered metal pads
Type Rear 220 x 5mm hydraulic disc with single-piston caliper and sintered metal pads
INSTRUMENTS & ELECTRICS
Instruments Gear position, coolant temperature, speedometer, clock/lap time, trip/fuel efficiency/fuel consumption and odometer/numerical tachometer Security System HISS
Headlight 12V, 55W x 1 (low)/55W x 2 (high)
Taillight LED
STRONY: 1
Copyright (c) 2007-2010 by Tytus, Serwis FireBlade.pl , All rights reserved - Wszelkie prawa zastrzeżone

HONDA FIREBLADE | CBR 1000RR | CBR 954RR | CBR 929RR | CBR 900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28