Tweet |
Instalacja licznika biegów GIproDS nie przysporzy żadnych problemów nawet niedoświadczonym amatorom ? Podstawową zaletą w porównaniu do np. ACUMENA (wcześniej taki montowałem w SC50 i SC57B) jest bez inwazyjność w instalacje elektryczną. W zestawie dostajemy opaski, przylepiec, instrukcje i sam licznik z okablowaniem zakończony wtyczką – podpinamy ją w gniazdo diagnostyczne w Fireblade i gotowe ?
W moim przypadku (SC59 z ABS-em) instalacja pod siedzeniem jest puszczona całkowicie inaczej od zwykłej wersji, dlatego umiejscowienie wtyczki diagnostycznej może być i innym miejscu.
Sam wtyczka diagnostyczna jest koloru czerwonego i znajduje się pod akumulatorem, do pociągnięcia przewodu z licznika musimy zdemontować nakładkę baku. Odkręcamy dwie śruby pod siedzeniem i dwie po lewej i prawej stronie przy półce. Sam licznik zamontowałem do dość widocznym miejscu za pomocą dostarczonego przylepca a przewód spiąłem szybkozłączkami.
Całość prezentuje się całkiem przyzwoicie :)