Ostatnia aktualizacja:
1 kwietnia 2010

Opis SC59 CBR 1000RR 2010 C-ABS

SC59 CBR1000RR 2010 e-C-ABS

wy艣wietlono: 12076 razy

CBR1000RR Fireblade / C-ABS. Powszechnie ceniona na ca艂ym 艣wiecie za osza艂amiaj膮c膮 pr臋dko艣膰 i swobodn膮 zwinno艣膰, Honda CBR1000RR Fireblade jest uznan膮 ikon膮 motocykla o najwy偶szych mo偶liwych osi膮gach. 艁atwo przewidzie膰, 偶e dla CBR1000RR Fireblade rok 2010 b臋dzie kontynuacj膮 sukces贸w, do kt贸rych przygotowano motocykl wprowadzaj膮c starannie przemy艣lane zmiany w wygl膮dzie i charakterystyce technicznej, uwydatniaj膮ce jego sportowy styl i rzeczywiste mo偶liwo艣ci.

Koncepcja rozwojowa. CBR1000RR Fireblade pozostaje niezagro偶ony jako lider w 艣wiecie supersportowych motocykli, oferuj膮c najlepsze po艂膮czenie sportowych osi膮g贸w i przydatno艣ci zar贸wno na drodze, jak i na torze wy艣cigowym. W modelu roku 2010 nasi projektanci wyostrzyli prezencj臋 motocykla jako gotowego do akcji na torze.

Wprowadzone zmiany nie mia艂y by膰 rewolucyjne, ich celem by艂o zapewnienie wi臋kszej rado艣ci u偶ytkownikom poprzez uwypuklenie najwy偶szej jako艣ci czysto sportowego profilu motocykla. Modyfikacje grafiki i kolorystyki s艂u偶膮 cieszeniu oka w艂a艣ciciela motocykla, cho膰 nie tylko jego. Dosiadanie maszyny, stanowi膮cej przedmiot po偶膮dania wszystkich, kt贸rzy znaj膮 si臋 na rzeczy, daje sporo rado艣ci zar贸wno w czasie popis贸w na torze, jak i w podczas samotnego doskonalenia umiej臋tno艣ci pokonywania zakr臋t贸w na ulubionych kr臋tych drogach.

Stylizacja. Wygl膮d Fireblade w roku modelowym 2010 ma za zadanie mocniej zaznaczy膰 minimalizm i celowo艣膰 wszystkich rozwi膮za艅 stylistycznych. Ca艂o艣膰 projektu wyra慕nie 艣wiadczy o odrzuceniu wszystkiego, co nie s艂u偶y jednemu z dw贸ch g艂贸wnych cel贸w, czyli minimalizacji masy i jej optymalnej centralizacji. Zaostrzono stylizacj臋 tylnego b艂otnika, a tyln膮 lamp臋 zaopatrzono w prze慕roczysty klosz. W modelu 2010 kierunkowskazy i wspornik tablicy rejestracyjnej zosta艂y zintegrowane w jeden komplet monta偶owy, co umo偶liwia szybki demonta偶 na czas jazdy torowej. Nisko przebiegaj膮cy uk艂ad wydechowy otrzyma艂 nowy, przekonstruowany t艂umik z wykonan膮 wed艂ug najlepszych standard贸w aluminiow膮 obudow膮.

Owiewk臋 przedni膮 zaprojektowano tak, by u艂atwia艂a jak najbardziej nieskr臋powane prowadzenie motocykla, owiewka jest wiec kr贸tka i do艣膰 zwarta. Wbudowano w ni膮 starannie wystylizowane podw贸jne dynamiczne wloty powietrza i sp艂aszczone reflektory o bardzo agresywnym kszta艂cie.

Owiewka przednia maksymalizuje sprawno艣膰 aerodynamiczn膮 motocykla, a jej wygl膮d podkre艣la dynamik臋 i osi膮gi motocykla. W wersji modelowej 2010 Fireblade jest jeszcze agresywniejszy i prezentuje si臋 jeszcze bardziej wy艣cigowo. Starano si臋 te cechy uwypukli膰 poprzez odpowiedni dob贸r grafiki umieszczanej na owiewkach wszystkich wersji kolorystycznych, za wyj膮tkiem wersji specjalnej Black malowanej na kolor Graphite Black.

Honda Fireblade CBR 1000RR 2010 Honda Fireblade CBR 1000RR 2010 Honda Fireblade CBR 1000RR 2010 Honda Fireblade CBR 1000RR 2010

Silnik. Osi膮gi silnika CBR1000RR s膮 tak wspania艂e dzi臋ki wyj膮tkowemu przebiegowi momentu obrotowego w ca艂ym zakresie pr臋dko艣ci silnika. Przyspieszenie jest p艂ynne i mocne, a dostarcza go niespotykanie lekki i zwarty konstrukcyjnie silnik.

Osi膮ganie pe艂nej mocy przy bardzo wysokich obrotach wymaga艂o zastosowania cylindr贸w o du偶ej 艣rednicy i kr贸tkiego skoku t艂ok贸w, a tak偶e beztulejowego bloku cylindr贸w pokrytego nowatorsk膮 warstw膮 NiSiC ograniczaj膮c膮 tarcie oraz bardzo lekkich kutych t艂ok贸w, dr膮偶onych wa艂k贸w rozrz膮du, zawor贸w, kutych korbowod贸w i wa艂u korbowego. Celem dostarczenia maksymalnej rado艣ci ze sportowej jazdy, nale偶a艂o wyg艂adzi膰 przebieg momentu obrotowego i udoskonali膰 precyzj臋 reakcji silnika na najmniejszy ruch rolgazu. Powi臋kszono ko艂o zamachowe, podwy偶szono te偶 stosownie sztywno艣膰 wa艂u korbowego. W rezultacie zwi臋kszono moment bezw艂adno艣ci wa艂u korbowego z ko艂em zamachowym o 6,87%, co optymalizuje charakterystyk臋 silnika w warunkach wy艣cigowych, poprawiaj膮c reakcj臋 na zmiany k膮ta otwarcia przepustnicy i podwy偶szaj膮c wy艣cigowe mo偶liwo艣ci motocykla. Osi膮gni臋to ten wynik bez zwi臋kszania masy ca艂kowitej, dzi臋ki zmniejszeniu masy innych element贸w, jak 艣ruby uszczelnienia g艂owic wykonane z aluminium, zastosowanie cienko艣ciennych ko艂nierzy w uk艂adzie wydechowym i u偶yciu mniejszego silnika wentylatora.

CBR1000RR 2010

Nowe w 2010:
- Tylne 艣wiat艂o - zmodyfikowany projekt, wykonane z jasnego szk艂a pod艣wietlenie
- odczepiany tylni uchwyt tablicy
- Aluminiowa os艂ona wydechu
- Nowe grafiki i kolory
- L偶ejsze masowe ko艂o zamachowe wa艂u korbowego i wirnik alternatora

Dost臋pne 4 malowania:
- Graphite Black (White/Black stripes)
- Digital Silver Metallic/ Pearl Fire Orange
- Tweaked HRC tricolour
- Graphite Black (Black special)

Moc maksymalna, moment obrotowy, wyrafinowanie - serce Fireblade oferuje mn贸stwo wszystkiego. Podw贸jny sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa PGM DSFI jest jednym z najlepszych w swojej klasie i zapewnia najlepsze osi膮gi. Ca艂a konstrukcja jest zoptymalizowana pod k膮tem niskiej masy.

Aby zoptymalizowa膰 reakcje na gaz, a zw艂aszcza przy je慕dzie sportowej na torze, in偶ynierowie Hondy zwr贸cili na to szczeg贸ln膮 uwag臋. Alternator zosta艂 wyposa偶ony w wi臋cej mocy i odpowiednio dostosowany do szybko艣ci wa艂u korbowego. Mniejsza masa wa艂u korbowego to lepszy wyniki bezw艂adno艣ci alternatora o 6,87%. Tym sposobem zosta艂a poprawiona reakcja na gaz, zosta艂o to osi膮gni臋te bez zwi臋kszania ci臋偶aru ca艂kowitego. 娄ruby aluminiowe g艂owicy cylindra, cienkie 艣cianki cz臋艣ci wydechu i mniejsza waga silnika wentylatora powoduje 偶e motocykl ma tak膮 sam膮 wag臋 co przed rokiem.

"Honda Assist Slipper Clutch" sprz臋g艂o antyhopingowe ma pomaga膰 przy szybkim redukowaniu bieg贸w by ko艂o nie odrywa艂o si臋 od pod艂o偶a i blokowa艂o. Inna zaleta: niskie zu偶ycie samego sprz臋g艂a.

Norma EURO-3 emisji spalin uzyskana przez sprawdzony katalizator HECS3 z sond膮 lambda. System monitoruje i kontroluje mieszank臋 paliwa, tak aby by艂a zawsze optymalna wydajno艣膰 spalania i emisji spalin przy wszystkich pr臋dko艣ciach.

CBR1000RR 2010 w akcji
STRONY: 1
Copyright (c) 2007-2022 by Tytus, Serwis FireBlade.pl , All rights reserved - Wszelkie prawa zastrze偶one

HONDA FIREBLADE | CBR 1000RR | CBR 954RR | CBR 929RR | CBR 900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28