Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 14:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

HIISS problem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 stycznia 2013, 13:25
Lokalizacja: PNT
Pochwały: 1
Motocykl:

HIISS problem

Post » 08 stycznia 2013, 22:13

Witam, więc odpalam moto ładnie sobie silnik pracuje i nagle zapala się kontrolka hiss i moto gaśnie, próbuje go uruchomić i nic tzn. pompka nie pompuje, rozrusznik kręci, kontrolka hiss zapalona, po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu wszystko ok nawet przez kilkanaście odpaleń i godzinę jazdy (dłużej nie jeździłem zimno jeszcze :) ) Za pierwszym razem jak mi to zrobił to pchałem go przez 1km, kostki i inne połączenia sprawdzone, stacyjka siknięta WD-40 i to samo robi. Moje pytanie jak ominąć ten diabelski HISS? niby nie idzie, wiem ale w necie widziałem kilka sc44 przerobione na street gdzie stacyjki miały nieoryginalne i np z boku moto. Podobno można coś przełożyć z moto z USA bo tam HISSa nie ładowali ale co dokładnie? Zależy mi na jak najniższych kosztach tej zabawy. Proszę o pomoc.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 08 stycznia 2013, 22:23

Tanio niestety sie nie da. Aby wywalic HISS musial bys kupic ECU z wersji Usa a do tego najlepiej wiazke elektryczna rowniez z usa.... To co sie u ciebie dzieje moze miec zwiazek z brakiem styku na kostce od anteny hiss.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 stycznia 2013, 22:29

A wszystkie kostki przeleciałeś ?? może antena coś nie teges
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 stycznia 2013, 13:25
Lokalizacja: PNT
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 08 stycznia 2013, 22:29

A idzie jakoś sprawdzić ten styk na kostce od anteny hiss? Nie wiem, może jakieś luty poprawić czy coś, gdzie to znajduje się dokładnie? Kolega który ma trochę pojęcia sprawdzał kostki i mówił, że wszystko ok, wkurza to o tyle, że nigdy nie wiem kiedy i gdzie mi się moto zatrzyma... Pierwszy raz mam moto z hiss więc za bardzo nie wiem co i jak.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 stycznia 2013, 22:37

po kablu idz od anteny będziesz widział znajomemu ta kostka kiedyś się wypieła

[ Dodano: Sro Sty 09, 2013 10:09 pm ]
jakub-nt, i co znalazłeś usterkę ??
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 stycznia 2013, 13:25
Lokalizacja: PNT
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 11 stycznia 2013, 00:57

Powiem tak, zrobiłem jak poradziłeś, niby nic wypięte nie było, ale wszystkie kostki sprawdziłem, /może były jakieś minimalne wyczepienia/ i jak narazie jest oki, tzn. fajnie jakby już tak zostało, odpalałem Hanie ok. 20 razy, przejechałem kilka km i narazie jest si, dzięki za pomoc, poznałem trochę moto od strony technicznej. Zobaczymy co będzie jak pogoda pozwoli na prawdziwą jazdę.
P.S. Nie mam już czujnika pochylenia moto, poprzedni właściciel musiał wymontować.
Ostatnio zmieniony 11 stycznia 2013, 01:02 przez jakub-nt, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 stycznia 2013, 01:01

jakub-nt, może gdzieś jakiś nie kontakt był. Lepiej jak by to ustrojstwo się już nie pokazało bo to jest takie szukanie igły w stogu siana :/
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 stycznia 2013, 13:25
Lokalizacja: PNT
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 11 stycznia 2013, 01:07

Dokładnie, tak trochę niepewnie się czuje, strach mam wylecieć z kumplami w kilku , na chwilę obecną podczas jazdy myślałbym tylko o tym, żeby mi nie zgasł zamiast o przyjemności jazdy. Do sezonu jeszcze trochę, więc myślę, że wszystko się wyjaśni, dzięki za pomoc, pozdrawiam.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 stycznia 2013, 01:20

no to fakt i masz tu racje bo to nie jazda z taką myślą. Jak co to pisz jak się coś zmieni
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 11 stycznia 2013, 18:19

Tak troszkę poza tematem, ale WD-40 się nie smaruje stacyjek. Niczym się nie smaruje. Poza tym WD-40 nie jest preparatem na styki elektryczne.

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 stycznia 2013, 13:25
Lokalizacja: PNT
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 11 stycznia 2013, 23:31

http://www.honda-cbr.pl/forum/dziwna-sp ... t6863.html

Piąty post. Kolega napisał ponad 450 postów więc myślałem, że wie co pisze.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 12 stycznia 2013, 12:40

wd40 jest na elementy mechaniczne a na styki i kostki elektryczne stosuje się KONTAKT
http://multisort.pl/product/Preparat-Ko ... ,3253.html


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości