Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 19:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Brak iskry na 2 i 4 tłoku

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 25 maja 2013, 13:35
Lokalizacja: wrocław
Motocykl:

Brak iskry na 2 i 4 tłoku

Post » 25 maja 2013, 16:50

Witam kolegów mam problem z odpaleniem moto po dzwonie, dokładniej wymieniony jest już moduł z zamkami pompa chodzi po włączeniu zapłonu czyli moduł hisss chyba raczej działa no i tak jak w temacie sprawdziłem i na 2 i 3 tłoku nie mam iskry, poczytałem trochę i nie mam konkretów, może być czujnik położenia wału? bo iskra pojawia się chyba tam 1-3 2-4 poprawcie jeśli się mylę, jak sprawdzić ten czujnik dokładnie kiedy, i jakie czujniki są odpowiedzialne za iskrę, a raczej za jej brak, kiedyś u kolegi szukałem iskry to miał przerwany żółty kabel przy kompie idący do (ignition pulse generator) ale wtedy nie było iskry wcale.proszę pomocy pogoda się zaczyna :(

 
Posty: 19
Rejestracja: 05 lipca 2010, 18:26
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Honda 929 fireblade RR
Rok produkcji: 2001

Post » 25 maja 2013, 18:31

zamien cewki miejscami i zobacz czy się cos zmienia bo możę to w cewkach przyczyna
Mat

 
Posty: 4
Rejestracja: 25 maja 2013, 13:35
Lokalizacja: wrocław
Motocykl:

Post » 25 maja 2013, 19:49

Dzięki za szybką odpowiedz, sprawa już się troszkę zmieniła, bo siedzę cały czas w garażu dziwne dla mnie było to że akurat 2 i 4 więc po przeszukaniu forum sprawdziłem czujnik położenia wału który wg mnie był odpowiedzialny za wyznaczanie w którym momencie ma być iskra na 1i3 a kiedy na 2i4 chyba że się mylę to mnie popraw, świec nie wykręcałem bo pewnie wiesz ze nie jest to proste, cewki ściągnąłem i wsadziłem nowe świece by sprawdzić iskrę po wyczyszczeniu czujnika i poruszaniu kościami z instalacji, iskra się pojawiła na wszystkich więc szybko zmontowałem i próba, po długim kręceniu odpalił i du-pa :( coś stuka tak jakby w klawiaturze nie mam pojęcia co, może łańcuszek przeskoczył czy coś jak sprawdzić rozrząd bez ściągania pokrywy od klawiatury, wcześniej motor stało rok, chwilkę pochodził bo myślałem ze musi olej napompować na wałki żeby było troszkę ciszej i nic boję się go puszczać w takim stanie dłużej bo może być gorzej, może jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 25 maja 2013, 19:53

witam
moze zawor sie w glowicy wypiol, o ile sa to stuki narastajace wraz z obrotami

 
Posty: 4
Rejestracja: 25 maja 2013, 13:35
Lokalizacja: wrocław
Motocykl:

Post » 25 maja 2013, 20:37

w sumie to wydaje mi się że stuki narastają wraz z obrotami i chyba będę musiał pokrywę od klawiatury ściągać, jest to możliwe ze zawór się odczepił?

[ Dodano: Nie Maj 26, 2013 4:30 am ]
doczytałem jeszcze trochę i znalazłem coś ze może być problem z ślizgiem łańcuszka ale łańcuszek dzwonił by delikatnie, sprzęgło tez odpada bo po wciśnięciu bez zmian.

[ Dodano: Wto Maj 28, 2013 6:26 pm ]
Problem ogarnięty takie mocne stukanie z okolicy klawiatury, z prawej strony to była wina napinacza rozrządu, wykręcić go to też masakra, sprężyna się odczepiła jakoś i napinacz przestał pełnić swoją funkcje, na szczęście da się go od nowa skręcić (nie jest to proste), nigdy bym nie powiedział ze takie mocne stukanie może być spowodowane taką błahostką, jeżeli ktoś ma podobny problem chętnie podpowiem.


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości