Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zgasł i nie odpalił więcej świece ???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 17 stycznia 2008, 20:57

Z tego co pamiętam to nic. Odłączasz weżyki, wyciągasz fajki i wykręcasz świece :D Przy airboxie zostaną ci linki od serwomotoru ale ich nie musisz odłączać. Weź airbox na bok niech wisi na tych linkach i nic sie nie stanie. Pamiętaj aby przy składaniu, zanim przykręcisz zbiornik zalej go paliwem i włącz kilka razy zapłon aby pompka napompowała paliwa i zobacz czy nie cieknie ten gruby wąż w miejscu przykręcenia do zbiornika. Czasami trzeba wymienic podkładki które są na tej śrubie. Standardowo są aluminiowe, ale można też założyć miedziane (my tak z kolegą zrobiliśmy bo u niego ciekło). U mnie nie ciekło więc to nie jest regułą ale trzeba sprawdzić. :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 17 stycznia 2008, 21:06

Napisałeś odłaczam weżyki a które te weżyki tam co są podpiete takie kostki czy co czy te dwa weże grube? przy deklu zaworów czy mówisz o rurkach od airboxu?
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 17 stycznia 2008, 22:07

Odlaczasz wszystkie weze ktore ci beda przeszkadzac w zjdeciu zbiornika. Poza tym pod airboxem masz dwa wezyki i jeden czujnik ktory wypinasz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 18 stycznia 2008, 00:08

Dokładnie tak jak napisał RudiszRR. Odłączaj wszystki wężyki, które będą przeszkadzać. Są to głównie wężyki od airboxu i kostka prz airboxie. Później przy podłączaniu trudno się pomylić. Pozdro.

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 18 stycznia 2008, 08:09

aha dobra myśle że dam rade.
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 18 stycznia 2008, 09:33

a jeżeli chodzi o ten sklep auto-jarex który podałeś to możesz być o niego spokojny bo to sklep ode mnie z miasta:) i sam regularnie biore o od nich części na warsztat. A i ja tez nie wiedziałem jak w sc33 wymienić świece i udało mi się od góry przez airbox ale było ciasno:) Pozdrawiam i powodzenia

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 18 stycznia 2008, 14:59

o to dobrze krolik bo mam zamiar zamówić bo mają dobre ceny.
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 18 stycznia 2008, 17:11

krolik: Musisz mieć chyba bardzo małe rączki :) bo ja od strony airboxa dałem rade się dostać oryginalnymi kluczami tylko do 2 i 3 cylindra

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 20 stycznia 2008, 03:23

raczki mam raczej normalne ale poza airboxem wymontowałem jakąś gumę, wykręciłem jakiś plastik, rozłączyłem jakieś przewody i dostałem się do świec prawie z góry...

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 20 stycznia 2008, 16:37

Co do plastiku to pewnie mowa o wlocie do airboxa - nic mi o nim nie wspominaj bo jak go odkręciłem to później przez 4 godziny siłowałem się z jego założeniem na chłodnice - tak tam jest ciasno :lol:

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 21 stycznia 2008, 23:46

wiem coś o tym..........

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 24 stycznia 2008, 17:35

świece przyszły postał tydzień i już zapalił odrazu więc świece zostawie narazie na zapas.
Mam pytanie jak jeździcie jaką macie temperature w taką pogode jak teraz pytanie do posiadaczy 929 i 954 i czy jak staniecie szybko sie zagrzewa?
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości