Witajcie , potrzebuje waszej rady lub dobrej chęci ... muszę sprawdzić na moto które pali coś takiego .. z przekaźnika do pompy paliwa < fule cut realy> wychodzą 4 piny .
2 czarne z tego co wiem to te dają napięcie
2 brązowe , jeden to sygnał z ECU drugi idzie do zegarów
Pyt 1 Jak sprawdzić sygnał który idzie z ECU do przekaźnika miernikiem ??
Pyt 2 czy na obu kablach z przekaźnika powinno wychodzić napięcie ?? jak tak to czy w trakcie rozruchu itp
pyt 3 czy jest to możliwe ze przekaźnik nie cyka a podaje napięcie na jeden z brązowych kabli w pompie ??
pyt 4 dla czego czujnik w pompie paliwa dostaje nepięcie i czy tak powinno byc
pyt 5 czy popa powinna mi się zakrecic jak nie jest w baku zalana paliwem a?
Pyt 6 Jest ktoś z pobliża Katowic < Oś witosa > kto mógłby wpaść do mnie i pożyczyć przekaźnik ??