Dzisiaj jest 09 czerwca 2025, 20:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Elektryka się kłania

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Elektryka się kłania

Post » 05 kwietnia 2016, 02:27

Weź w rękę inny miernik ,
Regulator im ma mniejsze obciążenie tym jest cieplejszy
Zmierz omomierzem jeszcze przewody z alternatora do masy motocykla , nawet na największym zakresie nie powinno się nic pokazać , jeśli coś pokarze to znaczy że alternator ma przebicie do masy i wtedy dzieła się cuda wianki

 
Posty: 12
Rejestracja: 26 sierpnia 2014, 21:34
Motocykl: Honda CBR 929 rr FireBlade sc 44
Rok produkcji: 2002

Re: Elektryka się kłania

Post » 06 kwietnia 2016, 20:01

Panowie i problem zlikwidowany :jupi: Ani alternator, ani regulator napięcia czy też akumulator nie byli winni tylko ten CENZURA multimetr za 10 zł. Zawyżał napięcie i mnie okłamywał. Wpadłem na pomysł że zmierzę nim napięcie w moim i brata samochodzie (motor czy auto, ale wartości muszą być te same) i okazało się że też pokazuje 16 a nawet 17V. Kupiłem dzisiaj nowy multimetr Yato i zrobiłem pomiary :

1) napięcie w stanie spoczynku - 12,89V
2) silnik bez świateł - 14,73V
3) silnik + światła mijania - 14,60V
4) silnik + max obciążenie - 13,10V

Nie są może te wartości idealne ale przynajmniej nie przekracza 15V i jestem teraz spokojny a co do regulatora napięcia to wiem że mam go nowego i mnie na trasie nie zaskoczy. Ten stary też pewnie jest dobry ale niech sobie leży na półce, chyba że ktoś chętny to sprzedam.
Dzięki Panowie za pomoc. Pozdro

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Elektryka się kłania

Post » 06 kwietnia 2016, 20:40

damianus125 pisze:Panowie i problem zlikwidowany :jupi: Ani alternator, ani regulator napięcia czy też akumulator nie byli winni tylko ten CENZURA multimetr za 10 zł. Zawyżał napięcie i mnie okłamywał. Wpadłem na pomysł że zmierzę nim napięcie w moim i brata samochodzie (motor czy auto, ale wartości muszą być te same) i okazało się że też pokazuje 16 a nawet 17V. Kupiłem dzisiaj nowy multimetr Yato i zrobiłem pomiary :

1) napięcie w stanie spoczynku - 12,89V
2) silnik bez świateł - 14,73V
3) silnik + światła mijania - 14,60V
4) silnik + max obciążenie - 13,10V

Nie są może te wartości idealne ale przynajmniej nie przekracza 15V i jestem teraz spokojny a co do regulatora napięcia to wiem że mam go nowego i mnie na trasie nie zaskoczy. Ten stary też pewnie jest dobry ale niech sobie leży na półce, chyba że ktoś chętny to sprzedam.
Dzięki Panowie za pomoc. Pozdro


Te tanie multimetry można psu w dupe włożyć sam o tym się przekonałem. Tera na półce leży materman i tym można działać.
Oddam nerkę za cbr :)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości