Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Akcja serwisowa SC57b 2006-2007

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Akcja serwisowa SC57b 2006-2007

Post » 13 marca 2009, 18:44

Mam 2006 1000RR wersja US i mój VIN podlega pod akcje wymiany zbiorników paliwa. Problem jest w tym że to model US i nie mam żadnych szans na wymianę zbiornika w ramach akcji serwisowej. Z tego co się dowiedziałem to gdyby chociaż to była wersja europejska to by mi teoretycznie naprawili, a tak muszę na własną rękę a kasa z tego co się zorientowałem to około 2500-3000zł za zbiornik.
I w związku z tym mam takie pytanie, jak u Was ze zbiornikami tzn. Ci którzy mają numery VIN które podchodzą pod akcje?
Wymieniali Wam zbiorniki w ramach akcji serwisowej?
Sami naprawialiście to jakoś? Ktoś może wie jak to wygląda, co w „nowych” zbiornikach jest naprawione, czy coś można zrobić z tym?
Generalnie chodzi mi o to że zanim wydam te 3000zł to może jednak uda się je jakoś uratować :(
Pomocy, drogie Bravo :D

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 13 marca 2009, 18:49

a coś ci się dzieje z tym zbiornikiem?? cieknie czy co?? gdzie sprawdzić czy moto podlega akcji serwisowej??

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 13 marca 2009, 18:56

można na przykład tutaj:
http://www.fireblade.pl/honda_fireblade ... wisowe.php

ja mam wersje US i na tej stronie powyżej też swój numer znalazłem a dodatkowo napisałem email do Honda US żeby mi sprawdzili po VIN i oni mi potwierdzili że moto podlega pod wymianę zbiornika paliwa :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 14 marca 2009, 00:50

Ja tam nic nie robie a juz napewno nie wywale 3000 na nowy zbiornik. Jak sie zacznie cos dziac to sie bedzie myslec. Ewentualnie jesli przy okazji bede grzebal cos pod zbiornikiem to sprawdze te rurki bo to chyba chodzi o to ze jakis przewod pod zbiornikiem zagina czy przeciera nie wiem dokladnie.

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 14 marca 2009, 12:12

babyy82 pisze:Ja tam nic nie robie a juz napewno nie wywale 3000 na nowy zbiornik. Jak sie zacznie cos dziac to sie bedzie myslec..


A tam nie ma przypadkiem zagrozenia pozarem?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 14 marca 2009, 13:26

z tego co wiem to nie wymieniaja od razu zbiornika na nowy (moj vin jest czysty ;) )lecz wtedy gdy ta usterka rzeczywiscie bedzie w danym motocyklu... wic sprawdz u siebie co i jak (ewentualnie ASO niech sprawdzi) i dopiero podejmuj kroki :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 02 marca 2009, 22:20
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: 1000rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 14 marca 2009, 13:38

moj numer tez podlega pod akcje , cholera jakby przed sezonem malo bylo wydatkow , rowniez mam wersje US wiec mnie gwarancja Eu nie obejmie...
600 rr -> daytona 675 -> 1000rr

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 15 marca 2009, 21:21

Trochę juz temat zgłębiłem, ale jeszcze nie do końca.
Pod akcje wchodzą wszystkie motocykle o numerach VIN tak jak na stronce z akcjami serwisowymi. I nie są to tylko modele US, ale wszystkie modele na rynki całego świata (czytałem posty ludzi z RPA, Australii itp.).
Z tego co doczytałem i sie zorientowałem to wada dotyczy spawu rurki odpowietrzającej, a żeby było śmieszniej to zbiorniki paliwa do RR są produkowane w co najmniej dwóch zakładach z czego jeden zakład produkował dobre zbiorniki a drugie z wada. Dlatego nie wszystkie zbiorniki w tych numerach VIN sa wadliwe. Dlatego Honda w swoim Service Bulletin zaleca najpierw sprawdzenie zbiornika takim specjalnym narzędziem swojej produkcji dostarczanym do serwisów a później w zależności od wyniku wymiana albo zbiornik zostaje.
Akcja serwisowa rozpoczęła sie oficjalnie 5 grudnia 2007, wiec jeżeli ktoś ma moto ściągnięte po tej dacie to ma szanse ze moto zostało naprawione. Motocykle które miały wymienione zbiorniki lub maja sprawdzone zbiorniki i są dobre maja nabity punktakiem znak przed numerem VIN na ramie. Jeżeli moto trafiło do Polski po tej dacie tak jak mój to trzeba sprawdzić co sie dzieje ze zbiornikiem.
W piątek próbowałem sie cos dowiedzieć na ten temat o jednego z Warszawskich dealerów Hondy (nie podam który :) ) i kompletnie nic na ten temat gość nie wiedział, ja pytałem u gościa który przyjmuje zgłoszenia serwisowe. Pewnie trzeba byłoby sie do mechaników przejść i pogadać jak to wygląda.
Jak ktoś ma model US to może sie zalogować na:
www.ahm-ownerlink.com
chociaż ja dostałem informacje ” There are no current safety recalls for your **** Honda Cbr1000rr.” niby wszystko powinno być ok, ale napisałem też email do dilera Hondy w US i oni coś tam sprawdzili w swojej bazie i napisali ze podlega i mam sprawdzic zbiornik :(
Jak będę miał więcej informacji jak sprawdzić czy zbiornik jest do wymiany czy nie to napisze. Na pewno sprawę wyjaśnię, bo nie mam zamiaru czekać aż zacznie ciec.

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2009, 21:52

Panowie napisaliście prawie 10 postów i nadal nie wiadomo jak ta usterka sie objawia i jaki jest dokladny powod i konsekwencje tego błedu.Troszke to dla mine dziwne szukanie dziury w całym jak moto jezdzi bezproblemowo.
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 15 marca 2009, 21:55

1.) Powodem jest zły spaw rurki odpowietrzającej zbiornik paliwa,
2.) Objawia się wyciekiem paliwa.
Czy to jest wystarczająca odpowiedź?

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2009, 21:59

I to jest odp:).Ale tak z drugiej strony to ładna nagonka za czyjś bład.
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 15 marca 2009, 22:11

Założyłem ten temat bo nie znalazłem podobnego na tym forum. I dotyczy to na pewno jakiejś tam ilości użytkowników. A że większość moto jest sprowadzona to nikt nigdy nawet nikogo na żadną akcje serwisową nie zaprosi.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości