Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

synchronizacja wtryskow

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

synchronizacja wtryskow

Post » 13 lutego 2008, 21:02

j.w robil ktos z was synchronizacje wtryskow? Bo mi wlasnie polecono ta operacje poniewaz gdy jest zimny obroty na ssaniu wskakuja az do 3.5 to troszke sporo ale pozniej opadaja i jest wszystko ok, narazie pytam o to z ciekawosci bo nie jest to nic powaznego ale moze w sezonie to zrobie:) pozdr,ps i jakie macie obroty najwyzsze przy zimnym silniku

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 lutego 2008, 21:09

Witam.
Pierwszy raz słysze żeby ktoś robił synchro wtrysków, przecież wtryskiwaczami steruje komputer i nie robi się żadnej synchronizacji. To jest jedna z największych zalet wtrysku i jego przewagi nad gaznikiem.

Jeśli się myle to niech ktoś mnie poprawi.

Pozdrawiam
Zbyszek

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 lutego 2008, 21:34

Witam nie słyszalem o synchronizacji wtrysków,gażników tak,ale i tak synchronizuje sie przepustnice wakuometrami,ja to sam sobie robie.wiec możę musisz przepustice zsynchroniazować a nie wtryski.pozdrawiam

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2008, 21:43

a dlaczego bym mogl miec obroty na ssaniu az 3.5 tys? czy moze to pomoc i jakie wy macie obroty tak okolo;)
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 13 lutego 2008, 22:15

Tak samo jak w silnikach gaźnikowych we wtryskach można synchronizowac przepustnice wakuometrami. Jednak raczej nie ma to wpływu na wysokość obrotów silnika na "ssaniu" lecz na równomierną prace silnika i lepsze wchodzenie na obroty. Może masz uszkodzony czujnik temperatury i błędny sygnał może powodować zwiększenie przez moduł dawki paliwa.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2008, 22:30

jak bym mial uszkodzony jakis czujnik temperatury to i pewnie by mi sie nie wlaczaly wiatraki itd czyli raczej twoja teoria jest bledna, :) jak kiedys wpadne na serwis to sie moze okaze co jest ;) a wy jakie macie obroty na ssaniu i pozniej jak jest cieply
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 13 lutego 2008, 22:57

wiatrak nie jest załączany przez ten sam czujnik który informuje moduł o temp. silnika. Ja na zimnym silniku mam ok. 2300 obr/min a na ciepłym ok 1100-1200 obr/min

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2008, 23:00

czyli jak moge to sprawdzic czy to to? i gdzie to wogole jest;) hmm ciekawi mnie to troszki bo w sumie to nie jest ani strasznie uciazliwe no ale moze kiedys bym to zrobil ale jak by byl duzy koszt to niee
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 14 lutego 2008, 17:03

.. a 2,8 - 3 tys. obr na ssaniu to normalka w Sc 33 z gaźnikami ? :roll:


(bo na rozgrzanym silniku mam katalogowe 1,2 tys. obr - więc z tym jest ok)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 14 lutego 2008, 18:09

lodzia jak bys mogl to mi jakos podpowiedz co i gdzie jak mam cos sprawdzic czy to ten czujnik itd;) pozdro bede wdzieczny
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 14 lutego 2008, 20:11

Ja mam w SC33 na ssaniu równo 2000 obr -jak chodzi o pytanie Tylika

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 14 lutego 2008, 21:50

Nie wiem gdzie znajduje sie ten czujnik w 929 i 954. Podejrzewam, że gdzies przy głowicy. Jutro po południu będę miał chwilę czasu to spróbuje zobaczyć przy moim moto gdzie on sie znajduje i sie odezwę.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość