Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 20:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

świece imr9c9hes czy imr9c9h??

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

świece imr9c9hes czy imr9c9h??

Post » 01 kwietnia 2009, 23:06

pytanie: jaka jest różnica (oprócz ceny) między tymi świecami?? w serwisówce jest napisane imr9c9hes a na alledrogo znalazłem imr9c9h. te pierwsze kosztują w sklepie 96zł, te drugie na allegro 60zł (w sklepie nie wiem ile bo dopiero znalazłem te drugie). śmiga ktoś na tych imr9c9h?? jeszcze jutro sprawdzę ile będą kosztować denso, może tańsze.

zajebałem świece CENZURA jego mać...

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 01 kwietnia 2009, 23:51

zajebałem świece CENZURA jego mać...


A w jaki sposob mozna tego dokonac??

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2009, 23:59

wstyd się przyznać...
ze 2 tyg temu poskładałem moto do kupy (prawie bo musiałem jeszcze kilka rzeczy zrobić) no i odpaliłem, silnik sobie pochodził, pogazowałem trochę i zgasiłem. wyregulowałem exup, coś tam jeszcze podłubałem i zostawiłem, miałem w niedługim czasie zrobić jeszcze synchro. na wakuometry musiałem długo czekać więc motór stał niepalony wogóle. zimno się zrobił, spadł śnieg i nie chciało mi się siedzieć w blaszaku i cokolwiek dłubać. dzisiaj dostałem wakuometry, wszystko naszykowałem a silnik nie chce palić... ledwo coś tam łapie ale dupa, zaplić nie chce. wykręciłem świece, delikatnie wytarłem, wygrzałem opalarą, wkręciłem, złożyłem wszystko do kupy i to samo. swoją drogą to te świece strasznie brudne były, czarne. niedawno robiłem honde cbf i miała to samo, tak samo się zachowywała. po wymianie świec (na denso) - cyk i chodzi.

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 12:01 am ]
nie sądziłem że te świece są tak wrażliwe na takie przepalanie w zimie i zalewanie... tak ogólnie to przez całą zimę moto stało w garażu nie palone, raz zapaliłem z 2 tyg temu. zagrzałem silnik ale chyba niewystarczająco...

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 kwietnia 2009, 06:32

Jak trzymałeś w blaszaku gdzie zimno i dużo wilgoci...świece irydowe są odporne na zalanie ale przebieg robi swoje
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 02 kwietnia 2009, 09:08

2 tyg temu odpalił bez problemu ale faktycznie, później było dużo zimniej (spadł śnieg) i dużo wilgotniej. nigdy wcześniej nie miałem problemów z odpalaniem sprzętów po zimie a zawsze stały w takich miejscach (nieogrzewane garaże) ale nigdy nie zdarzyło mi się przepalić i zostawić na kilkanaście dni...

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 02 kwietnia 2009, 09:33

synek pisze:swoją drogą to te świece strasznie brudne były, czarne. niedawno robiłem honde cbf i miała to samo, tak samo się zachowywała.


Taki wyglad swiecom funduje wlasnie krotkie odpalanie i nie danie im czasu zeby sie zagrzaly. Czyli osiagnely tzw tem samooczyszczania.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 02 kwietnia 2009, 10:01

to może poprzedni właściciel do tego się przyczynił bo ja nie przepalałem w zimie.
czy ktoś wie jaka jest różnica między tymi świecami??

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 02 kwietnia 2009, 11:43

http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1225

Wspisalem, kod tych co znalazles na allegro i nic ich wyszukiwarka nie znalazla.

Awatar użytkownika
 
Posty: 103
Rejestracja: 12 października 2008, 20:20
Lokalizacja: NOWE MIAS
Motocykl: fireblade 900 rr sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 02 kwietnia 2009, 12:44

świce kupuj u fabiqa
dobrą cene mam ja kupiłem o wiele taniej niz na allegro
rzymas

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 02 kwietnia 2009, 13:09

no ja te imr9c9hes będę miał po ok 60zł

Awatar użytkownika
 
Posty: 103
Rejestracja: 12 października 2008, 20:20
Lokalizacja: NOWE MIAS
Motocykl: fireblade 900 rr sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 02 kwietnia 2009, 13:18

NO TO JA KUPOWAŁEM JUZ TERAZ NIE PAMIETAM DOKŁADNIE ALE CHYBA COS KOŁO 45 ZŁ

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 1:18 pm ]
ALE SPYTAJ GO JAK TO WYGLADA TERAZ
rzymas

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 02 kwietnia 2009, 14:27

ale dokładnie IMR9C9HES?? bo to są irydowe i w dodatku jakieś trudno dostępne...

[ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 5:50 pm ]
ale mi franek psikusa zrobił :) dzisiaj poskładałem wszystko do kupy tak jak trzeba, stare świece wkręciłem, cyk i chodzi :) wiem gdzie popełniłem błąd. kiedy chciałem go w środę odpalić były podłączone wężyki do wakuometrów. oryginalne wężyki są ze sobą połączone i jako jeden idą do czujnika podciśnienia. wystarczyło odłączyć ten czujnik od prądu żeby nie przekazywał fałszywych danych i silnik odrazu zagadał z podłączonymi wakuometrami. okazało się że podciśnienia były praktycznie takie same więc cała operacja była raczej zbędna i kosztowała mnie tylko sporo nerwów... dobrze że świece nie przyszły i ich nie kupiłem, 240zł zostało w kieszeni :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość