Dzisiaj jest 18 czerwca 2025, 13:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

filtry powietrza K&N

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

filtry powietrza K&N

Post » 18 marca 2009, 12:01

temat jak dla mnie moze nieaktualny bo juz od roku mam te filtry ale przypomnialo mi sie ze jak je montowalem to jakos tak kiepsko pasowaly (w SC57A) mialem problem ze szczelnym dociagnieciem pokrywy airbox-u, jakby filtry byly ze 2-3mm za wysokie :shock: , na poczatku zalamalem rece bo pomyslalem ze sc57a i sc57b maja inne filtry a ja dostalem te nieodpowiednie :? , ale po konsultacji z serwisem okazalo sie ze w sc57 a i b to ta sama czesc.
to normalne ze te K&N-y tak dziwnie "pasuja" :?: :roll:

dodam ze na pewno dostalem odpowiedni model -dedykowny do sc57, zakupilem je w usa

pozdro
lenar

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 18 marca 2009, 13:31

Msyle ze nie masz sie co martwic roznica 2-3mm bo nieraz w roznych moto jak kupowalem zwykle filtry to tez ciezko bylo dokladnie dociagnac pokrywe. Teraz mam K&N i jest ok ale to w 954

 
Posty: 72
Rejestracja: 29 lutego 2008, 16:20
Lokalizacja: Świebodzi
Pochwały: 3
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2009, 13:33

Lenar ja też miałem ten sam problem u siebie (SC57b). Pokrywa nie dała się docisnąć do końca. Tam w rowku jest taka masa plastyczna i jak raz wyciągnie się pokrywę to juz nie da się tego zamontowac jak w oryginale. Szczelność jednak zachowuje bo kiedy ją zdejmowałem ostatni do czyszczenia filtrów to widać, że ta masa jest zagłębiona równo ale juz w innym miejscu. Idealny docisk jest tylko w okolicach śrub. Być może w fabryce zakładaja to na gorąco, sam nie wiem dla czego tak sie to zachowuje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 18 marca 2009, 14:02

czyli jednak to normalka...
po wsadzeniu filtrow i luznym polozeniiu pokrywy to szczelina byla nawet i z 5mm, wiec strzelilem niezle zdziwko :shock: , te filtry maja od spodu gumowy pierscien i on sie na szczescie troche ugina przy dociaganiu wkretow od pokrywy ale i tak mialem z tym problem, jakos dociagnalem przednie i tylne wkrety ale nadal po bokach zostaly minimalne szczelinki wiec w tych miejscach dla pewnosci dodalem tasme przylepna na osnowie, patent moze nieestetyczny ale i tak tego nie widac
Obrazek

 
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2009, 19:52
Lokalizacja: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2009, 14:13

Witam..
Dokladnie tak jak wypowiedz Artura..Ja mam CBR 1000rr z 2007 roku i jak montowalem te filtry w zeszlym roku na koniec sezonu to tez mialem taki problem..Udalo sie je jakos w koncu wpasowac ale idealnie nie jest..Wiec nei masz czym sie przejmowac..
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 18 marca 2009, 22:08

Parę dni temu montowałem taki w 954. Tez nie było idealnie tak, jak w oryginale - ale nie nie było tragicznie. Szczelność została zachowana.

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

filtry

Post » 30 kwietnia 2009, 20:21

koledzy ja 3 dni temu montowalem nowe filtry K&N i tez mialem problem ze szczelnoscia byla mala szparka i zastosowalem "INDIANSKI TRIK" TAK JAK ZROBIL to kolega LENAR. i teraz szczelnosc zostala zachowana. a co do roznicy w mocy i osiagach silnika to ogromna. stare filtry byly juz zabrudzone. teraz gdy zamontowalem wszystko do kupy to wszystko piegnie gra. :diabel: :diabel: . az czasem boje sie tego motocykla hehe hihi: hihi: hihi:
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 30 kwietnia 2009, 23:59

Ja również miałem ten sam problem przy montażu ale widzę że nie ma się czym martwić. Sisi nie wiem jak Ty to odczułeś ale u mnie po wymianie na K&N nie wyczuwam szczególnej różnicy niż na oryginale :/

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 01 maja 2009, 00:37

Witam ja mialem k&n pasowal dobrze ale na dzien dzisiejszy leży na polce bo nie chodzi mi moto na min dobrze :/ ,choc dobrze pasowal a nikt na forum nie potrafi powiedziec jak ustawic gazniki pod niego :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 01 maja 2009, 20:03

Witam!!
Ogólnie moto powinno lekko ożyć ale to bardziej na hamowni widać .. przepływomierz określa większy przepływ powietrza ... skoro więcej powietrza to i wtrysk podaje więcej paliwa ... ale to teoria oczywiście ;-) ...
Ostatnio zmieniony 01 maja 2009, 22:24 przez A.S., łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 01 maja 2009, 20:45

Crazyduck u mnie pomogly dopiero Dyno Jet Stage 1... Pisalem gdzies o tym na forum. Bez tego sprzet nie chodzil dobrze a probowalismy ustawic gazniki bez modyfikacji..... mi sie udalo trafic na scigacz.pl w promocji za 299zł.... a i K&N u mnie pasuje dobrze :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 01 maja 2009, 21:41

Ja tez gdy zakladelem filtrt K&N to bylproblem z docisniciem pokrywy ale jakos po skreceniu tylko w dwoch miejscach byla lekka szpara

opis montazu do 1000RR jest tu jakby kto nie wiedzial ;) -> http://fireblade.pl/sc57b_filtr_kn.php

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość