WItam,
jakiś czas temu zauważyłem, że napięcię łańcucha zmienia się ( i to dość znacznie) w zależności od teg, czy silnik jest gorący, czy zimny. W efekcie, łańcuch wyregolowany "na zimno" po rozgrzaniu silnika jest mocniej napięty (ok 1,5 cm odchyłki góra-dół) podczas gdy "na zimno" odhcyłka wynosi ok. 3 cm.
Jakieś sygestie, czy to normalne i jak powinno się regulować napięcie aby w trakcie eksploatacji nie zniszczyć łożysk na zębatce zdawczej przez zbyt silnie napięty łąńcuch ?
Sprawdziłem, nie jest to wada łańcucha - jest równo napięty na całej długości.
Jacek
..


.. szczerze wątpię czy tak ma być że łańcuch ma wisieć .. ( na pewno poczujesz różnice przy wchodzeniu na koło jak jest tak luźny ) ... może coś jest z nim nie tak ?? wszytko teraz Chińskie i nowe nie znaczy super idealne ... Cziken wie co robi ale łańcuchów nie produkuje
to tyle z mojej strony. Ps Bałtów w tym roku kicha nie polecam, kto był to wie.