Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 20:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przepustnica wlotu powietrza sc57a

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Przepustnica wlotu powietrza sc57a

Post » 14 listopada 2009, 20:12

Kiedyś trafiłem na temat związany z przepustnicą wlotu powietrza, jednak teraz nie mogę go znaleźć.

Przepustnica owa u mnie nie reaguje na manetkę gazu i nie wiem dlaczego. Zauważyłem, że jest tam linka mechaniczna, ale nie wiem gdzie ona idzie i co mam rozkręcić by sprawdzić dlaczego ta przepustnica nie reaguje na ruchy manetką. Proszę o pomoc. Chciałbym tą przepustnicę uruchomić, ale nie wiem jak. Jestem zwolennikiem fabrycznego stanu motocykla. Jak na razie wszystko mam w oryginale prócz właśnie tej przepustnicy.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 14 listopada 2009, 21:52

czy chodzi ci o tą klapkę która jest na wlocie do filtra powietrza, pod główką ramy??

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 14 listopada 2009, 22:01

Tak właśnie o tą klapkę mi chodzi. U mnie ona jest ciągle otwarta i się nie zamyka w momencie kiedy powinna.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 14 listopada 2009, 22:27

ona nie jest sterowana za pomocą linki tylko podciśnieniem. pod tym kanałem jest takie urządzenie (nie wiem jak dokładnie się nazywa, okrągłe, metalowe) i do niego podłączony powinien być wężyk. ta klapka zamyka się i otwiera dopiero po odpaleniu silnika w momencie kręcenia manetką gazu. jeśli wszystko jest podłączone i nadal nie działa to zdejmij lewy boczek i sprawdź czy ten wężyk jest dalej podłączony czy np. wisi zatkany żeby klapka była cały czas otwarta. trochę niejasno piszę ale myślę że jak zaczniesz coś tam robić to zaczaisz o co biega.

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 14 listopada 2009, 22:36

Lewy boczek mam ściągnięty, czachę też, ale nic nie widziałem. Jutro pójdę do garażu narobię fotek i jeszcze poszukam.

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 15 listopada 2009, 16:51

podnieś tylne koło, odpal, wrzuć bieg i wtedy sprawdzaj, ta klapka działa dopiero jak masz wrzucony bieg.

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 15 listopada 2009, 20:17

Nie pomyślałem o tym. :) Faktycznie to może dopiero na biegu działać. :) Dzięki bardzo - w sobotę pójdę do garażu, wstawię aku i sprawdzę. :)

Dziś byłem w garażu i pstryknąłem fotkę aparatem tego wlotu. Lepiej go widać niż na zdjęciu z komórki powyżej :) W kółeczku zaznaczyłem ten pręcik, który nią steruje. :)

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 15 listopada 2009, 21:21

o ile sie nie mylę to nie musisz podnosić koła, wystarczy że zapniesz bieg i zaczniesz kręcić manetką gazu. radzę użyć kogoś do pomocy bo ja zaczniesz gazować na włączonym biegu i jeszcze zaglądać gdzieś pod czaszę to wolę nie myśleć nawet co może sie stać jak ześlizgnie ci się ręka ze sprzęgła :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 15 listopada 2009, 22:13

Spoko, mam stojak pod tył. :) I tak będę łańcuch smarował, a na odpalonym lepiej się smaruje, jak się sam kręci :)

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 15 listopada 2009, 22:22

chanbord pisze:Spoko, mam stojak pod tył. :) I tak będę łańcuch smarował, a na odpalonym lepiej się smaruje, jak się sam kręci :)


Uwga, drastyczne zdjecia!
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=242261

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 15 listopada 2009, 22:32

O fak :/

Zdjęcia drastyczne. Dziękuję za sugestię. Będę uważał :)

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 15 listopada 2009, 22:33

a no właśnie... nie wiem skąd ludzie mają takie pomysły żeby smarować łańcuch na odpalonym moto albo "jeździć" na stojaku... trochę wyobraźni...

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość