Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

POMOCY

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 15 stycznia 2010, 22:39

Witam.Taką hamownię to ja mam na podwórku-chodzi dwóch hamów,jeden rąbie drzewo a drugi coś szpachluje,wykres będzie jak się patrzy :one: :piwo:

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 16 stycznia 2010, 17:12

i po co się ludzie wypowiadacie jeśli nie wiecie ??? moto z angli wszystkie papapiery tez są a to ze ktoś na nim leżał trudno da się zrobić nic strasznego wy bardziej panikujecie niz ja nara co to za forum dajcie spokój dobrze ze chociaż parę ludzi jest spoko i coś podpowiedzą a reszta szkoda gadać . A ty możesz mieć na ty podwórku twoim jakies dobre krowy to może kiedys sobie na nich pojezdzisz...

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2010, 17:28

a moze byc i ze Srilanki. Widac ze Ty wiesz wszystko najlepiej bo wcisneli Ci lepianke. Pewnie za pare dni napiszesz kolejnego posta: POMOCY ze jeszcze blok lepiony ,ale przeciez nie widziales bo to za owiewką bylo :one: i wyskakuje drugi bieg ale przeciez nie jezdziles bo snieg byl :one: :brawo:

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2010, 17:41

i że ładowania ni mo...

komuś było szkoda kasy nawet na spawanie, wolał kupić distal za 10zł. Do tego malowanie jakies z kosmosu wiec niczego dobrego sie po tym sprzecie spodziewać nie można... :ooo:

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 16 stycznia 2010, 18:13

a widzisz sniegu nie bylo ... heh dobry jestes . biegi jak w zegarku ...jezdzilem . kolor nietypowy inny niz wszystkie .. ładna na zywo ..

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 16 stycznia 2010, 18:29

Adam coś tam.wierz mi chłopcze że jeżdzę czym ty nie prędko będziesz jeżdził.A tak w ogóle to wyluzuj bo na zawał pykniesz niedługo kolego.Pomagam jak się da ale jak widzę takie coś w motorze to mnie lew zakrewa...

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 16 stycznia 2010, 18:34

spoko .. da sie bedzie gotowy na wiosne .. ... bedzie dobrze

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 16 stycznia 2010, 18:35

dajcie chłopakowi spokój,,:) jak będzie reanimował to "cudo" to za swoje:) pozdrawiam

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 16 stycznia 2010, 18:53

KONIEC TEMATU . pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 16 stycznia 2010, 19:25

heeeh no tak "najlepi" skrytykowac chłopaka ;) chciał sie poprostu dowiedziec co jest grane nie kazdy jest mechanikiem :) pozatym to jest częsta przypadlosc jak ktos tam wczesniej pisal 929 954 szlif bez crashpada na lewo konczy sie ulamanym dekielkiem i bardzo czesto wyrwaniem kawałka bloku. W mojej 929 to samo jest - no tylko że pospawane ;) Poprostu spusc olej odkrec sobie ten dekielek i daj moto do spawacza zeby Ci to TIGiem machnął. aczkolwiek moj ojciec spawa dobrze migomatem aluminium !! spawał takie cos koledze w f2 i bez problemowo trzyma olej ;).

Jak mowisz ze silnik dobrze chodzi to wygląd moim zdaniem kwestia gustu. Przed ta całą rozbiórka podepnij voltomierz do akumulatora odpal maszyne i niech Twoim oczom wyswietli sie wynik pod 14 V :D bo wiesz takie cos co Ty amsz czesto jest powiązane z uszkodzeniem alternatora potem - brak ładowania. Wiec jak juz rozbeirasz to pierw sprawdź czy jest ok;)

pozdrawiam

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2010, 20:03

zgadza sie niema co panikowac kazdemu poprzedniemu wlascicielowi moglo sie cos przydarzyc (wywrotka) co nie wyklucza ze moto moze byc w pozostalosci w bdb stanie,
wiekszosc tak chyba tylko zareagowala ze jednak ktos to bardzo nieprofesjonalnie potraktowal tym klejem

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 17 stycznia 2010, 01:17

chlopie poczytaj w necie o umowach i o ukrytych wadach!! jest zima nie napalaj sie odrazu to robic sporbuj albo wydrzec kase od chlopa na naprawe albo oddanie maszyny, dowiedz sie wszsytkiego dokladnie jak umowa jest sprzorzadzona, z adwokatem albo i bez jestes napewno w stanie to wygrac!! a napewno ci sie to bedzie bardziej oplacac!! kazdy z nas byl kiedys mlody glupi i nie doswiadczony !! Zatruj chlopowi glowe nie idz na łatwiznę!!
sisi to jest gość

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 9 gości