Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Panowie mam ból dupy z ukręcononym gwintem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Panowie mam ból dupy z ukręcononym gwintem

Post » 15 kwietnia 2010, 18:54

Podczas zmiany gumy przedniej i dokręcaniu dwóch śrub u dołu lagi kluczem dynamometrycznym jedna z nich ukręciła gwint w ladze (od strony zewnętrznej śruba prawa strona )w środku jest dokręconą tak na trzymaj się ramy z Loctitem 270 jak wszystkie . Pytanie czy jest jakiś sposób na odratowanie gwintu jakieś kleje itp ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 15 kwietnia 2010, 18:58

zastosuj helicoil czyli gwintowana wkladke i bedzie lepiej niz nowa

poszukaj na allegro, google itd.

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 15 kwietnia 2010, 19:00

Pytanie czy wiesz czy gdzieś robią to w warszawie bo nie chce się do tego dotykać niech spec to zrobi

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 15 kwietnia 2010, 19:34

to norma w 929 954 hihi:
najłatwiejszy sposób na to to kupno troszke dłuższej śruby i po drugiej stronie dokrecenie najlepiej nakrętką z kulistą główką zeby to normalnie wyglądało :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 15 kwietnia 2010, 19:36

ale z tego co widzę ze to ktoś dorobił przede mną i jak ja odkręcałem to było lekie pstryk a przy dokręcaniu już lipa

[ Dodano: Czw Kwi 15, 2010 7:37 pm ]
to helicoil to widzę całkiem dobry patent tylko na pierwszy raz by się tego nie imał sam :/ bo jeszcze dorobię piz....dzie uszy

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 15 kwietnia 2010, 22:04

Heheh witaj w klubie, ja rowniez CENZURA ta srube ale smigam i nic zlego sie nie dzieje

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 15 kwietnia 2010, 23:38

już ogarnąłem znajomego co mi zrobi na podany patent wyżej mówi ze w warsztacie ma żebym podjechał

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 16 kwietnia 2010, 08:34

BAX pisze:to norma w 929 954 hihi:
najłatwiejszy sposób na to to kupno troszke dłuższej śruby i po drugiej stronie dokrecenie najlepiej nakrętką z kulistą główką zeby to normalnie wyglądało :one:


Jestem za tym patentem Insaine
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2010, 10:20

1.rozwiercenie otworu
2.dorobienie tulei z plaszczem z jednej strony
3.nagwintowanie
4.wkrecenie sruby :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 08 maja 2010, 19:43

Kolego ja kupiłem dłuższe śruby i skręciłem dwoma nakrętkami:) Trzyma, może estetycznie nie wygląda chcesz to dam foto :)
Pozdro i lewa w góre:)

 
Posty: 7
Rejestracja: 04 sierpnia 2008, 02:47
Lokalizacja: śląsk
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 0

Post » 12 maja 2010, 13:42

Miałem ten sam problem. Ukreciła sie śruda i końcówka z gwintem została w środku. Póbowałem wykretakiem ale nie poszło. Rozwieciłem wiertłem o 3 potem grubrzym i grubszym tak zeby nie zniszczyc gwintu. Nastepnie gwintownikiem przegwintowałe. Aśrube dałem znajomemu tokarzowi i dorobił identyczne jak oryginalne. Koszt to 20zł za 4 śryby. :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość