Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 10:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Swierzak kilka pytaN

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 31 lipca 2010, 19:01

Dziwne ze nikt chopa jeszcze nie CENZURA ze prawie liter na pierwsze moto :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 01 sierpnia 2010, 10:40

Mam świetny przykład!! SIEBIE!!
Jeździłem na 650 ale enduro! po 50 koni a teraz 150!!
Recepta jest jedna respekt przed maszyną i zdrowy rozsądek!!
Na litrze też da się jeździć tylko nie trzeba od razu odkręcać manetki do końca i gumować. Trzeba się z rozwagą uczyć sprzętu i trochę teorii poczytać a wszystko będzie ok.

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 01 sierpnia 2010, 12:14

Wyobraznia przede wszystkim, i zgadzam sie z Tobą. Nie ważne ile lat jezdzisz i na czym jezdzisz, wazne jak jezdzisz:)
Pozdro i lewa w góre:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 sierpnia 2010, 15:24

Może nie potrzebnie sie wtrące ale juz troche sprzętu miałem malego gabaretu, Obecnie mam jeszcze na zbyciu moja poprzednia zabawkę aprilie rs 125 40koni w 2t juz jakos jedzie nie ma co porównywać z 929 ale zawsze coś :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 02 sierpnia 2010, 19:33

Ja jestem zwolennikiem stopniowego dochodzenia do mocy ale przede wszystkim głowa ma pracować a nie adrenalina mieszać w komórkach :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 02 sierpnia 2010, 21:03

wyjąłeś mi to z ust jacko:)
Pozdro i lewa w góre:)

 
Posty: 27
Rejestracja: 01 września 2010, 19:13
Lokalizacja: Andrychów
Motocykl: szybki
Rok produkcji: 95

Post » 02 września 2010, 10:29

jacko pisze:Ja jestem zwolennikiem stopniowego dochodzenia do mocy ale przede wszystkim głowa ma pracować a nie adrenalina mieszać w komórkach :D


Rowniez uwazam, ze jesli ktos chce ladnie zamykac oponki i jezdzic bezstresowo to musi robic przesiadki :D

Gdy wskoczylem z 125 na 500tke (nie smiac sie - 60 koni :D ) to w 1 dzien nie schodzil mi banan z geby jak odkrecalem :D Po prostu wydawalo mi sie, ze jest to atomowe uderzenie :wnerwiony:

Nie wyobrazam sobie jazdy od razu na LITRZE... Chyba, ze z pampersem na winklach i ogromnym ubezpieczeniem :diabel2:
Nauka na bladym przychodzi o wiele trudniej niz na mniejszej pojemnosci... Franek bledow nie wybacza...
Someday, somehow my bike will beat me

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 września 2010, 15:55

A mi sie bardzo sympatycznie lata :)

 
Posty: 27
Rejestracja: 01 września 2010, 19:13
Lokalizacja: Andrychów
Motocykl: szybki
Rok produkcji: 95

Post » 02 września 2010, 17:24

Kamil929 pisze:A mi sie bardzo sympatycznie lata :)


Wiadomo, chocby jaki kiepski kierowca to i tak moto daje frajde :diabel2:
Tylko czasami siara jak podbijasz gdzies i ludzie sie pytaja "turystycznie jezdzisz, ze Ci brakuje 3cm do zamkniecia gumy" :dance:

Dlatego powtarzam, ze albo kupic spokojna 600tke i z glowa jezdzic i cwiczyc (na kilka sezonow), albo 500tke na 1 sezon a pozniej lytra :diabel2: :diabel2:
Someday, somehow my bike will beat me

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 września 2010, 21:00

Opona sie zamyka wiec nie cwaniakuj bo nie masz czym...

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 02 września 2010, 21:13

Ja kupiłem 929 niedawno ale powiem że po przesiadce z enduro 60 km wcale nie trzeba mieć pampersa tylko olej w głowie. Co prawda do zamknięcia zostało jeszcze 1,5 cm ale i tak uważam to za wyczyn bo dopiero poznaję winkle w okolicy (w brew pozorom są niektóre równe i czyste).

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 03 września 2010, 15:47

adipaw, oj sa czasem sie tam z chlopakami zapedzimy hihi:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości