Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 09:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mruga czerwona kontrolka + swici FI + problem z air cleaner

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 15 sierpnia 2010, 20:45

Ja już wiem, że padł serwomotor :wnerwiony: jeśli ktoś ma to z chęcią kupię hihi:
A przerabiał ktoś odłączenie tego ustrojstwa? Może ktoś wie jak to ominąć no i co zrobić z wyświetlaniem błędu?

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 15 sierpnia 2010, 21:05

Ja śmigam drugi dzień bez :)
A lampka to kwestja przyzwyczajenia :) Nie ma raczej obejścia na to.
Masz uszkodzone serwo?? zrób zdjęcie trybów może masz uszkodzony inny to się dogadamy jakoś! co do całego serwa to jest problem bo na razie znalazłem jedno tylko gość mi krzyknął 300 :(

[ Dodano: Sob Sie 21, 2010 4:02 pm ]
Potwierdzam oficjalnie że poszukiwania silnika exup można poszerzyć o modele sc50 i sc57. Ja trafiłem od sc57 i działa, jest już założony i pasuje na 100%. Powiem że udało mi się trafić za 55 zł z przesyłką z tego pudełka:
http://allegro.pl/item1182545446_honda_ ... _sc57.html
Więc tą aukcję pomińcie przy poszukiwaniach bo exupa już nie ma!

Miał założone tylko mocowanie od sc57 ale po zdjęciu mocowania pasował plug & play.
Trzeba dzwonić po gościach z częściami. Bo często nie wystawiają a mają.
Nareszcie zgasła ta niewdzięczna kontrolka.

 
Posty: 21
Rejestracja: 26 września 2010, 22:14
Lokalizacja: Skawina/K
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 września 2010, 22:31

panowie koltrolka czerwona raz mruga raz swieci razem z FI , piszecie tu ze szczytujecie nr bledu , jak to mozna zrobic , czyalem tu ze wam sie wyswietlaja te nr ,jestem zdziwiony bo u mnie nic takiego nie ma wiec jesli mozecie to napiszcie gdzie to mozna przeczytac i jak zresetowac bo z tego co tu czytam to podobno latwizna , pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 27 września 2010, 11:48

A coś takiego jak serwosówkę pdf masz ?? Jak nie to jest na stronie i poczytaj od działu 5,0.
Proste jak jazda na motorze... ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 27 września 2010, 16:50

kolega nowy i jeszcze nie zwiedził wszystkich zakładek :)

http://www.fireblade.pl/down_serwisowki.php

[ Dodano: Pon Wrz 27, 2010 8:08 pm ]
w manualu jest na 5-8 i 5-9 jak się wymryguje błędy a jak wymrygasz to napisz i będziemy dumać

 
Posty: 21
Rejestracja: 26 września 2010, 22:14
Lokalizacja: Skawina/K
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 września 2010, 21:10

no dokladnie jeszcze sie gubie tu troche ale pomalu do przodu :) :) :) dam rade i jeszcze sie odezwe , pozdrawiam .

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 27 września 2010, 22:49

powoli i się odnajdziesz :)

 
Posty: 21
Rejestracja: 26 września 2010, 22:14
Lokalizacja: Skawina/K
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 września 2010, 15:19

no mam taka nadzieje :) pozdrawiam serdecznie :):):)

[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 10:57 am ]
witam panowie , przegladnolem cala serwisówkę na stronach od 5.0 i szczerze to nic nie kumam z tego , wstyd soe przyznac ale czytam to i dla mnie to czarna magia , nie wiem czy bylem na tekiej stronie czy nie ale chcialbym znalesc strone z numerami blędów ci jaki nr oznacza , jeżeli mozecie to ratujcie :):):) pozdrawiam , to moje gg jesli mozecie to wyslijcie jakiegos linka . wielkie dzieki 2611435

[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 4:34 pm ]
Witam adipaw zczytalem dzisiaj nr bledu i jesli wszystko zrobilem prawidlowo to wyszlo mi 19 czyli jedno mrugniecie wolne a potem 9 szybkich , ale znalazlem chyba przyczyne mechaniczna tej usterki , nie wiem jak sie to nazywa ale pod bakiem kolo filtra znajduje sie jakis sliniczek do którego dochodza 2 linki lub od którego odchodza nie wiem nie znam sie ale chodzi o to ze jedna linka sie rozwarstwila i urwala , jesli odrece gaz na maksa to w czasie jazdy motor przerywa tak jak by nie dawal rady uzyskac pelnej mocy a gdy jade spokijnie tak do 2,5tys obrotów to zaden blad nie wyskakuje , kolega który troche sie zna na mechanice stwierdzil ze przy takich obrotach exap sie nie otwiera wiec nie ma potrzeby zeby sie otwieral a jesli mu odkrece gaz to powinien sie otworzyć a nie robi tego bo jak napisalem wczesnieje linka jest zerwana , mam nadzieje ze wymienie linke i bedzie wszystko ok ale to sie dopiero okaże . pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 03 października 2010, 18:42

Oby tylko linka bo ich jest pod dostatkiem na alledrogo.
Po pierwsze zdejmij dół owiewek (płóg) i rozbież przepustnicę exup i wyczyść (nie trzeba wyciągać całej tylko ze środka wyjąć a to co zostało w wydechu czyli obudowę exup wyczyścić wyciorem i papierem na błysk a samą ruchomą część na imadło i na błysk papierkiem i szczotą) potem poskładaj i ustaw w pozycji kreski na dole obudowy wtedy masz pełny przelot a linki odepnij całkiem i z serwa i z przepustnicy. Jak była to wina linki to po resecie nie zacznie mrygać znowu ! A jak zacznie to padło już serwo (około 300zł). Jak mryga to kup serwo i linkę poskaładaj i po problemie. Jak nie zacznie mrygać to kup tylko linkę i tak samo poskładaj.
Jak usiądę do drugiego kompa to wrzucę fotki co i jak z manuala.

[ Dodano: Nie Paź 03, 2010 7:11 pm ]
Do rzeczy. Jak miga 19 to nie exup (linki mogły go jeszcze nie uszkodzić ale zdejmij je czymprędzej) tylko impulsator!! poniżej zdjęcia z manuala jak to diagnozować i do tego fotki exupa żebyć wiedział jak linki poodpinać i wyczyścić.

[ Dodano: Nie Paź 03, 2010 7:18 pm ]
exup to błędy 34, 35 więc dziwna sprawa!!?? wyjmij całkiem linki jak pisałem wcześniej i ustaw exup ręcznie na dolną kreskę i przeczyść wtyczkę od impulsatora i powinny błędy zniknąć. a potem kup linki

[ Dodano: Nie Paź 03, 2010 7:19 pm ]
tak się ustawia exup na ful open
Załączniki
exup budowa.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
pełen przelot.jpg

 
Posty: 21
Rejestracja: 26 września 2010, 22:14
Lokalizacja: Skawina/K
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 października 2010, 23:01

wielkie dzieki :):):) a tak na marginesie jesli jade i nie przekraczam 2,5 tys obrotów to blad wogule nie wyskakuje bo tak naprawde to jest niewielki gaz , wiec kolega który grzebie w motorach stwierdzil ze powodem sa linki , bo jak pisalem zerwana jest linka ta która jest pod bakiem od tego jak ja to nazywam silniczka i idzie do exapa , moze dlatego jak nie daje ostro gazu to po prostu nie wyskakuje blad , jutro bede to pomalu rozbieral i zobaczymy co bedzie jak wymienie linki , jak wyciagne to poszukam na allegro , a tak z ciekawosci moze wiesz jaki jest koszt linki ??? , jeszcze raz dzieki za rade , pozdrawiam i zycze milego wieczoru :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 04 października 2010, 07:51

wygląda na 100% awarię exup bo przy 3tys powinien się otworzyć na połowę a przy 8tys na przelot. ale błąd 19 to nie exup.
Liki musisz popytać gości z częściami bo one się nie psują więc są a cena kiedyś za 40 zł widziałem komplet.
Wywal puki co najpierw linki i wyczyść przepustnicę , ale silniczek zostaw połączony z instalacją tak jak normalnie tylko zdejmij z niego linki. Problem błędu powinien zniknąć. Tylko cały czas nie wiem czemu mryga 19 a nie 34,35!!!??? :ooo: no ale może się kompowi coś porypało :)

 
Posty: 21
Rejestracja: 26 września 2010, 22:14
Lokalizacja: Skawina/K
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 października 2010, 10:59

kolega który tez jezdzi 929 twierdzi ze 19 to czujnik położenia walu korbowego , wiec najpierw kupie linki zmienie i przeczyszcze wszystko a potem sprawdze ten czujnik polozenia walu i sie przekonamy , pozdrawiam :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość