Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wszystko ok, a nie pali, dzwiny problem, łamigłówka.. :) :/

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 28 września 2010, 11:19

Same specjalisty :ooo:

 
Posty: 94
Rejestracja: 18 kwietnia 2010, 00:24
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Post » 28 września 2010, 13:39

Mam nowe wieści, złą i dobrą można powiedzieć :P Na noc nie zamknąłem kraniku i nakapała kałuża waszki gdzieś z kraniku. Czyli okazuje się że to bak, a bardziej kranik. Tam pewnie jest jakaś uszczelka która może siadła i teraz zamiast paliwa pobiera powietrze i dlatego nie pali. Ale głowy nie dam bo jak zdjąłem wcześniej bak paliwo przy gaźnikach było. Co o tym kapaniu sądzicie ? :> Kranik do zrobienia i będzie git ?

[ Dodano: Wto Wrz 28, 2010 2:45 pm ]
Ponadto jeszcze jedna sprawa. Jak zdejmowałem bak zauważyłem że nie ma jednego wężyka podłączonego, tylko urwana końcówka. Ten taki najmniejszy wężyk. Nie wiem czy ma on jakieś znaczenie ? Ten na rysunku.
Załączniki
bak.JPG

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 28 września 2010, 15:54

Ten mały wezyk to odpowietrzenie, lepiej zeby był ale nie ma wpływu na prace silnika.
Zeby wyeliminowac zbiornik, kranik i pompe podłącz sprzeta pod "kroplowkę" i bedziesz wiedział czy idziesz w dobrą stronę.

 
Posty: 94
Rejestracja: 18 kwietnia 2010, 00:24
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Post » 28 września 2010, 16:36

A ten gruby wężyk w takim razie to co to jest ? Spust ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 28 września 2010, 16:59

Tak.
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 94
Rejestracja: 18 kwietnia 2010, 00:24
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Post » 28 września 2010, 23:16

Ok. Teraz będę próbował jeszcze raz odpalić bez baku, jeśli jeszcze go nie zalałem i odpali to wtedy będzie wiadomo że coś z kranikiem, trochę to nielogiczne się wydaje ale będę próbował jeszcze raz.

Teraz tak trochę poza tematem : większość osób radzi aby olej wymienić w trakcie konserwacji motocykla przed zimą, bo stary olej zawiera w sobie syfy itp itd. Ale słyszałem też że jeśli nowy olej stoi tak ciągle w silniku przez całą zimę to wydziela się z niego parafina i to również jest szkodliwe dla silnika. Moim zdaniem lepiej wymienić przed zimą, a jak wy sądzicie ?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 29 września 2010, 19:41

Dlatego przepalasz go w trankcie.
Jak nie będzie chciał odpalić wyciągnij świece i zobacz jak wyglądają. Ostatnio się spotkałem z przpadkiem że w zbiorniku była woda :) Wytrąciła się z paliwa i osiadła na dole :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 29 września 2010, 19:56

Ja nie odpalam w zimie! A olej wymieniam po zimie!
Byle do Wiosny :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 30 września 2010, 12:18

lepiej jek się wydzieli z nowego oleju parafina (nie słyszałem o takim przypadku), niż ze starego żrący syf

 
Posty: 94
Rejestracja: 18 kwietnia 2010, 00:24
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Post » 30 września 2010, 14:17

A nowy olej nie straci przez całą zimę swoich właściwości ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 30 września 2010, 15:45

NIE :!:

 
Posty: 94
Rejestracja: 18 kwietnia 2010, 00:24
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Post » 30 września 2010, 16:04

Ok to wymienię przed zimą, wg tego poradnika, czyli z tym preparatem od motula :)

http://forum.fireblade.pl/topics6/6ak-s ... -vt999.htm

[ Dodano: Nie Paź 03, 2010 10:14 pm ]
Zrobiłem moto, co się okazało takie głupstwo że o matko.. Ktoś pisał o pompie paliwa, no i fakt, to ona. Ale jest sprawna, po prostu kostka się rozłączyła Oo . Nie wiem jak to się stało, ale jednak. Wsadziłem, na klik, i jest ok. Dzięki bardzo wszystkim :)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość