It is currently 16 November 2025, 13:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dławienie MOTO przy odkrecaniu.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999
 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 24 July 2008, 12:13

A nie jest tak, ze w takim przypadku najpierw robisz regulacje gaznikow a potem ja synchronizujesz??

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 24 July 2008, 21:43

a co tam regulowac skoro masz jedynie pilotscrew odpowiedzialna za niskie obroty, moglby byc jedynie nieprawidlowy poziom paliwa w gaznikach a bez odpowiedniego sprzetu nie mozna tego zmierzyc bo tolerancja jest za mala, domowe sposoby sa malo dokladne
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 7
Joined: 29 July 2008, 10:24
Location: wawa
Motocykl: 900rr
Year production: 0

Post » 29 July 2008, 10:31

W bladzie takie przycięcie jest normalne, poziomu paliwa sie nie reguluje w tym motocyklu, można jednynie wymienic zaworki gdy puszczaja, a to sie raczej nie zdarza. Mozesz co najwyzej wykręcić o jeden obrót śruby skladu wolnych obrotów. Ablo sie do tego przyzwyczaić.

 
Posts: 204
Joined: 21 September 2008, 10:30
Location: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Year production: 0

Post » 23 October 2008, 13:18

witam wszystkich napisze w tym temacie bo to jak by dławienie moto a wiec tak w moim fajerku jest cos takiego ze gdy jade pod górke naprzykład na niskim biegu i z obrotami około 2 tys i jak dodam troche wiecej gazu to moto tak jak by pierdziało w komin (cos takiego ;) prrrr),a gdy mu odejme troche to sie to uspokoi i na wyzszych obrotach naprzykład pow 3 tys juz to sie nie zdazy czesto nawet jak ruszam ze swiateł i chce mu z wolnych obrotów szybko odkrece mu manetke to jest to samo . Dodam ze jakies miesiac temu robiłem czyszczenie i synchro gazników i przed i po było i jest to samo ;/ z gory dziekuje za wszelką pomoc co z tym zrobic i co to moze byc .. POZDRO

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 23 October 2008, 18:54

zamontuj swiece iridium i wyreguluj zawory
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 23 October 2008, 19:43

Po CENZURA ma pchać drogie irydy jak w zupełności wystarczą CR9E. Problem po stronie zasilania
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 23 October 2008, 22:34

a moze pomoze?
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 204
Joined: 21 September 2008, 10:30
Location: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Year production: 0

Post » 24 October 2008, 10:04

swiece od poczatku jak jom kupiłem nie wymieniałem .. z ciekawosci kiedys odkreciłem i o ile cos tam pamietam to były ngk z dwiema elektrodami .

a cziken929 piszesz ze po stronie zasilania czyli by mi zle zrobili regulacje i synchro?? widziałem jak to mi robili koledzy w serwisie to sie zdziwiłem ze to robili ze sciagnietym filtrem powietrza .

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 24 October 2008, 20:02

Bo robili Ci tzlko sznchro. Jeśli nie zrobili regulacji składu mieszanki to właśnie do ok 4000 rpm będą jaja. A wystarczy colortune lub inovate !
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 24 October 2008, 22:52

Witam cziken moglbys wyjasnic co to takiego(A wystarczy colortune lub inovate )na chlposki rozum :mrgreen:

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 25 October 2008, 11:11

COLORTUNE
Wytłumaczone na "zdrowy chłopski rozum" ....

http://www.emotos.pl/index.php?p710,swi ... -colortune

 
Posts: 204
Joined: 21 September 2008, 10:30
Location: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Year production: 0

Post » 25 October 2008, 19:18

własnie cziken mógłbys to bardziej rozwinąc co mam zrobic ..... a i dodam ze to bardziej jest ten problem z tym pierdzeniem w tłumik jak sie moto rozgzeje..

PreviousNext

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests