Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 05:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dławienie MOTO przy odkrecaniu.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 24 lipca 2008, 12:13

A nie jest tak, ze w takim przypadku najpierw robisz regulacje gaznikow a potem ja synchronizujesz??

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 24 lipca 2008, 21:43

a co tam regulowac skoro masz jedynie pilotscrew odpowiedzialna za niskie obroty, moglby byc jedynie nieprawidlowy poziom paliwa w gaznikach a bez odpowiedniego sprzetu nie mozna tego zmierzyc bo tolerancja jest za mala, domowe sposoby sa malo dokladne
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 7
Rejestracja: 29 lipca 2008, 10:24
Lokalizacja: wawa
Motocykl: 900rr
Rok produkcji: 0

Post » 29 lipca 2008, 10:31

W bladzie takie przycięcie jest normalne, poziomu paliwa sie nie reguluje w tym motocyklu, można jednynie wymienic zaworki gdy puszczaja, a to sie raczej nie zdarza. Mozesz co najwyzej wykręcić o jeden obrót śruby skladu wolnych obrotów. Ablo sie do tego przyzwyczaić.

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 23 października 2008, 13:18

witam wszystkich napisze w tym temacie bo to jak by dławienie moto a wiec tak w moim fajerku jest cos takiego ze gdy jade pod górke naprzykład na niskim biegu i z obrotami około 2 tys i jak dodam troche wiecej gazu to moto tak jak by pierdziało w komin (cos takiego ;) prrrr),a gdy mu odejme troche to sie to uspokoi i na wyzszych obrotach naprzykład pow 3 tys juz to sie nie zdazy czesto nawet jak ruszam ze swiateł i chce mu z wolnych obrotów szybko odkrece mu manetke to jest to samo . Dodam ze jakies miesiac temu robiłem czyszczenie i synchro gazników i przed i po było i jest to samo ;/ z gory dziekuje za wszelką pomoc co z tym zrobic i co to moze byc .. POZDRO

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 23 października 2008, 18:54

zamontuj swiece iridium i wyreguluj zawory
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 października 2008, 19:43

Po CENZURA ma pchać drogie irydy jak w zupełności wystarczą CR9E. Problem po stronie zasilania
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 23 października 2008, 22:34

a moze pomoze?
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 24 października 2008, 10:04

swiece od poczatku jak jom kupiłem nie wymieniałem .. z ciekawosci kiedys odkreciłem i o ile cos tam pamietam to były ngk z dwiema elektrodami .

a cziken929 piszesz ze po stronie zasilania czyli by mi zle zrobili regulacje i synchro?? widziałem jak to mi robili koledzy w serwisie to sie zdziwiłem ze to robili ze sciagnietym filtrem powietrza .

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 października 2008, 20:02

Bo robili Ci tzlko sznchro. Jeśli nie zrobili regulacji składu mieszanki to właśnie do ok 4000 rpm będą jaja. A wystarczy colortune lub inovate !
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 24 października 2008, 22:52

Witam cziken moglbys wyjasnic co to takiego(A wystarczy colortune lub inovate )na chlposki rozum :mrgreen:

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 25 października 2008, 11:11

COLORTUNE
Wytłumaczone na "zdrowy chłopski rozum" ....

http://www.emotos.pl/index.php?p710,swi ... -colortune

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 25 października 2008, 19:18

własnie cziken mógłbys to bardziej rozwinąc co mam zrobic ..... a i dodam ze to bardziej jest ten problem z tym pierdzeniem w tłumik jak sie moto rozgzeje..

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości