Czesc Blazej33.
Sagi to nie wszystko chociasz jak napisales zawieszenia byly regulowane przez kogos kto sie na tym zna i pewnie tlumienie na dobiciu i odbiciu tez wyregulowal.
Na poczatku jezdzilem z fabrycznymi ustawieniami ale dosc szybko przekonalem sie ze cos nie gra.Pozniej ustawilem zawieszenia wedlug wskazan dziennikarzy z ang.pisma Performance Bike:
Widelec
Napiecie sprezyn maksymalne (wkrecanie)
Tlumienie przy dobiciu
2,25 obrotu od maksymalnego
Tlumienie przy odbiciu
2,25 obrotu od maksymalnego
amortyzator
sprezyna
6 pozycja od najtwardszego
tlumienie przy dobiciu
14 obrotow od maksymalnego
tlumienie przy odbiciu
3,75 obrotu od maksymalnego
Na koncu testu dziennikarze stwierdzili ze zeby calkowicie zbalansowac przod z tylem (SAG) potrzebna jest wymiana sprezyn w widelcu bo originalne sa za miekkie

.
Jesli bys probowal tych ustawien to skontroluj i zapisz poprzednie ustawienia.Jesli nowe ustawienia nie bede Ci pasowaly zawsze mozesz wrocic do poprzednich.
Jesli nie smigasz po torze lub nie masz zbyt ciezkiej reki powinno byc O.K .
A jezeli zdecydujesz sie na wymiane sprezyn w widelcu(a warto) to zabawe z regulacja przodu i tylu musisz zaczas od nowa