Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 16:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

HB w CBR 929

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

HB w CBR 929

Post » 22 lutego 2011, 21:32

Chyba nie muszę przedstawiać do czego służy taki gadżet jak Hand Brake w motocyklu :) Całość mojego pomysłu, pompa od GSXR-a 750 Srad pospawana z mocowaniem klamki sprzęgła, przewód w stalowym oplocie, zacisk seryjny od 929, mocowania to dwa pospawane ze sobą oryginalne jarzma. Dużą zaletą jest fakt iż nie trzeba ściągać ani przerabiać owiewek ani innych podzespołów motocykla a całość wygląda (moim zdaniem) bardzo schludnie.
Załączniki
P1080738.JPG
P1080740.JPG
P1080741.JPG
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 08 lipca 2010, 11:17
Lokalizacja: PL
Motocykl: CBR 929 RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 23 lutego 2011, 08:14

a co, prawą nogę ci urwało na wojnie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 23 lutego 2011, 08:53

Żeby tylko nogę...
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

Awatar użytkownika
 
Posty: 77
Rejestracja: 01 lutego 2011, 09:13
Lokalizacja: Iława
Motocykl: <f2>>>FIREBLADE;)
Rok produkcji: 1993

Post » 23 lutego 2011, 09:02

no ladnie ladnie zrobione ja bym ta linke od drugiego hamulca puscil jakos pod wachaczem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 23 lutego 2011, 09:14

za krótka była, nie dało rady.
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 23 lutego 2011, 10:43

to jest niezły patent hamulec na kciuk. klik

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 23 lutego 2011, 13:41

czego to nie wymyślą... Powinni zacząć już produkować seryjnie motocykle przystosowane do stuntu :D
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 23 lutego 2011, 21:29

a czemu twój zestaw był do sprzedania na alledrogo?? nie potrzebny ci? czy kupiłeś gotowy :)

[ Dodano: Sro Lut 23, 2011 8:33 pm ]
nie no to twoja aukcja :)
http://allegro.pl/hb-handbrake-honda-cb ... 40481.html

[ Dodano: Sro Lut 23, 2011 8:36 pm ]
ale fakt schludnie to wszystko wygląda

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 23 lutego 2011, 21:37

Wystawiłem po trochę wyższej cenie niż mnie kosztował bo chcę kupić psa do stuntu i wtedy będę mniej latał na gumie na 929 a jeśli nie wezmę tyle co chcę to zostawię :)
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 23 lutego 2011, 22:55

ARNO pisze:to jest niezły patent hamulec na kciuk. klik
kolega ma taki w swojej r1 i nigdy nie moglem zblokowac tylnego kola kciukiem :/

 
Posty: 9
Rejestracja: 20 lipca 2011, 01:14
Lokalizacja: Świebodzi
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 lipca 2011, 10:46

Twój układ będzie za słaby, słaba pompa + słaby zacisk ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 08 października 2011, 20:41

Blady i jak ci działa ten zestaw?? bo wydaje mi sie ze czapla ma 100% racje umnie w cbr pod radialka od r1 działało to w miare a jak była gorasza pompa to padaka.

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości