Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 12:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Olejarka do łańcucha CBR 929

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Olejarka do łańcucha CBR 929

Post » 18 kwietnia 2011, 12:30

Jak myślicie czy w SC44 zdała by egzamin olejarka do łańcucha Scottoiler? Jeśli ktoś posiada
prosił bym o podanie wad i zalet :)
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 kwietnia 2011, 12:37

zaleta jest taka ze nie musisz szorowac lancucha jest czysty przecierasz szmatka i gotowe i duzo wiecej przejedziesz na tym lancuchu.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 18 kwietnia 2011, 13:01

a wada jest taka że masz 3/4 motocykla uje... olejem :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 kwietnia 2011, 12:53

Moja opinia taka że 929 to nie jakieś turystyczne wozidło :diabel: A naszprejowanie łańcucha raz na 500km to nie jakiś specjalny problem. A jak chcesz sprawdzic jak bedzie się to u Ciebie sprawowało to zamiast psikać ketenspreyem pomoaźiaj łańcuch olejem i się przejedź hihi:

 
Posty: 33
Rejestracja: 13 lutego 2011, 12:40
Lokalizacja: parczew/B
Motocykl: honda sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 19 kwietnia 2011, 21:31

witam ja posiadam oliwiarkę Scottoiler i jestem zadowolony WAD NIEMA a zalety :dłuższa żywotność łańcucha, nie-brudzi tak tylnej felgi a jak to szmatko można wytrzeć bez problemu i nie muszę co 500 kil smarować . Ja osobiście polecam

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 19 kwietnia 2011, 21:37

Zbedne obiciazanie motocykla ktore spowoduje spadek predkosci maksymalnej o 0,003km/h, zwiekszy sie spalanie i w ogole nie polecam.

A tak na serio montowalem to cos w kumpla fazerze i srednio mi sie podoba ten wynalazek. Sportowym moto nie robi sie az tyle kilometrow od strzala zeby nie mozna bylo co jakis czas psiknac sprayem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 20 kwietnia 2011, 08:43

no właśnie problem jest taki że ja bardzo dużo jeżdżę :) Głównie chodzi mi o to żeby tylna felga nie była taka uje.... od tego spraya. Zawsze olej łatwiej zmyć. A co się do niej leje? Są jakieś specjalne oleje?
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 kwietnia 2011, 09:36

Tak masz specjalne oleje i przy oliwiarkach masz tez dawke ustawiasz jak Ci sie podoba itp. Widzialeem specjalne oleje firmy Scottoiler na Allegro.
Oddam nerkę za cbr :)


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości