Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 00:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - CBR 929 SC44

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 26 lutego 2012, 22:04

zawadka 929 jak pisałeś kilka postów wyżej jednak wybierze taką za 9 tyś.
powodzenia w sprzedaży. A co dalej? SC57.

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 26 lutego 2012, 22:52

Ale CENZURA...CENZURA go i zablokować...
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2012, 23:04

Panowie powyżej racje mają!
Jesli faktycznie nic się nie stało po drodze z gościem, to powinien dostać jakiegoś ostrzegawczego Bana....

Ale jak widać, są sprzedający, co kit wciskają przez tel ale są i kupujący... :(

Ale są i plusy tego, bo taki nie słowny gość, nie powinien na Bladym latać!

Awatar użytkownika
 
Posty: 120
Rejestracja: 03 września 2009, 18:35
Lokalizacja: Okolice s
Motocykl: Honda CBR 954 FireBlade
Rok produkcji: 2003

Post » 26 lutego 2012, 23:22

Powiem tak... kolega jak sądzę pewnie zrozumiał swój błąd bo odezwał sie w końcu, wieczorem...(jakiś czas po moim poście) powód: zostawie dla siebie bo go zlinczujecie chyba hihi: w każdym razie powód nie tłumaczy zupełnie tego że nie mógł chociaż smsa rano napisać, że go nie będzie skoro już pomijając to, że ze mną telefonicznie się umówił to jeszcze na forum się zobowiązał :027:
Co do moto to waham się jeszcze pomiędzy 954( nie taką za 12 hihi: ), a SC57. Dlaczego? Po 1. kasa(wydoić się czy jednak jeszcze odpuścić) po 2. zawsze chciałem mieć 954 :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 27 lutego 2012, 20:04

Zawadka a powiedz mi długo masz tą 929 ? masz przegrode w misce? zmieniałeś już piec ? bo jeśli nie i ten silnik to wytrzymał tą twoją jazdę to jestem pod wrażeniem :ooo: masz chłopie talent do gumowania i jesli ten silnik to wytrzymuje to respect, a ja się martwię że na jedynce kawałek przejade na gumie rotfl2: ze sie silnik uszkodzi rotfl2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 27 lutego 2012, 21:16

maciekx, do takich gumowan przegroda nie jest niezbedna.Ja na swojej latalem nie raz nie dwa i to sporo czasu i nic sie z nia nie dzialo.Najwazniejsze to pilnowac oleju jego wymian i stanu.Wiesz mi ze nic sie silnikowi nie stanie.A moje moto jak i zawadki masz za przyklad.Zreszta takich mozna podac duzo wiecej.Raz jeszcze mowie ze przy odrobinie rozsadku i pilnowaniu kilku zasad nic zlego stac sie nie moze.jesli wiedzialbym ze ktos potrafi latac na gumie i dba o silnik i olej to przy kupnie nie ma to dla mnie najmniejszego znaczenia.Chociazby dlatego ze my na gumie letamy w okolicy 6-8 tys max :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 120
Rejestracja: 03 września 2009, 18:35
Lokalizacja: Okolice s
Motocykl: Honda CBR 954 FireBlade
Rok produkcji: 2003

Post » 27 lutego 2012, 21:24

Przegrody nie ma bo nie ma potrzeby, lane było zawsze więcej oleju niż powinno i bez przesady to nie pies do stuntu ze w totalnym pionie latał i non stop z gumy nie schodził. Takie przeloty na gumie to nie jest od razu jakieś zabójstwo dla pieca. Nie był zmieniany bo tego nie wymagał, oleju tez nie bierze (w minimalnym stopniu każdy bierze), ale nie tak że trzeba go dolewać i że moto zostawia chmurę za sobą. W silniku nic nie stuka i chodzi tak jak powinien,a jak ktoś chce posłuchać to zapraszam na oględziny ;) Domel też sprzedał niedawno swoją 929, a głównie razem jeździliśmy i możesz zapytać kolegi z forum, który ją kupił czy ma jakieś obiekcje odnośnie pieca ;)

[ Dodano: Pon Lut 27, 2012 8:33 pm ]
Poza tym widzę, że jak ktoś nie ukrywa tego że czasem motocykl był stawiany na koło to każdy od razu myśli że nie wiadomo jak to piec dostał itp. jak ktoś nie ma pojęcia i katuje moto non stop do odciecia na gumie to może i jest to uzasadnione. Jednak ludzie lubią jak się im oczy mydli bo chyba im wtedy lżej na sercu przy kupnie :D będę musiał w takim razie w ogłoszeniu zmienić opis : moto nigdy nie stawiane na koło, jeżdżone turystycznie i tylko w ciepłe słoneczne dni, stan super hihi:

 
Posty: 65
Rejestracja: 02 stycznia 2012, 17:54
Lokalizacja: Jastrzębi
Motocykl: 929 RR '01
Rok produkcji: 0

Post » 27 lutego 2012, 22:27

Zawadka929 pisze: Domel też sprzedał niedawno swoją 929, a głównie razem jeździliśmy i możesz zapytać kolegi z forum, który ją kupił czy ma jakieś obiekcje odnośnie pieca ;)


To ja kupiłem od DOMEL'a 929 RR. Co mogę powiedzieć. Widziałem filmiki na YouTube jak Mariusz z 3 stawiał na gume i nie tylko bo filmów co jeździł na gumie jest kilka. Zresztą przy kupnie moto nie ukrywał prawdy jak jeździł. Mimo to dobrze wiedziałem co biore i nie żałuję :). Co mogę powiedzieć odnośnie silnika to to, że jest w rewelacyjnym stanie. Pali na dotyk, nie bierze oleju, nie dymi się z wydechu. Przy dodawaniu gazu wyrywa z butów nie przerywa ani sie nie ksztusi po prostu nic. Mogę powiedzieć, że jest w idealnym stanie. A pewien mechanik powiedział mi, że te silniki są NIE DO ZAJEBANIA! Jeżeli się odpowiednio o niego dba :)

maciekx pisze:Zawadka a powiedz mi długo masz tą 929 ? masz przegrode w misce? zmieniałeś już piec ? bo jeśli nie i ten silnik to wytrzymał tą twoją jazdę to jestem pod wrażeniem :ooo: masz chłopie talent do gumowania i jesli ten silnik to wytrzymuje to respect, a ja się martwię że na jedynce kawałek przejade na gumie rotfl2: ze sie silnik uszkodzi rotfl2:


Mogę Ci pokazać filmy który nakręcił poprzedni właściciel (DOMEL) :) Jeżeli się oczywiście zgodzi. A moto nie ma żadnych przegród, ani wymienianego pieca.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 28 lutego 2012, 09:02

oglądałem zawadki filmiki na YT ale jak dla mnie to nie jest zdrowe dla silnika i nikt mnie nie przekona hihi: ja nie mówie że moto szroty ale jak miałbym go kupować wolałbym żyć w błogiej nieświadomości że tak moje moto było jeżdżone :P

 
Posty: 65
Rejestracja: 02 stycznia 2012, 17:54
Lokalizacja: Jastrzębi
Motocykl: 929 RR '01
Rok produkcji: 0

Post » 28 lutego 2012, 09:54

nie rozumiem Cię, ale okej :). Co byś wolał, że gościu Ci wciśnie kit moto igła nie stawiany, a potem sie CENZURA, okaże się po szlifie albo coś? Bo ja np. wole wiedzieć co biore :). Tak samo jest z autami ludzie biorą auta po 180 tyś przebiegu to znaczy, że auto które będzie mieć 240 tyś będzie gorsze? Na mój rozum te motory są po to stworzone bo jak byś chciał jeździć do kościoła i na zakupy to byś sobie kupił fazera...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 28 lutego 2012, 11:41

no chyba nie próbujesz mi powiedzieć że motocykle sportowe zostały stworzone do jazdy na jednym kole w pozycji pionowej, jasne że się pałuje itd ale ja osobiście nie kupiłbym takiego moto co nonstop jest rwane na gume jeszcze pewnie ze sprzęgła i nie powiesz mi że to nie ma ujemnego wpływu na kosz sprzęgłowy, wałki zdawcze łożyska zawieszenie bla bla bla wszystko dostaje mocniej od latania ciągle na gumie. nie mówie że moto zawadki czy twoje to szroty nigdzie tak nie napisałem, tylko mówie że nikt mi nie powie że taka długotrwała jazda obejdzie się bez żadnych późniejszych skutków. ale to jest moje osobiste zdanie.

a chodzi mi oto że ja jak kupuje auto czy moto to patrze po jego stanie technicznym i na 99% bym się nie dopatrzył pewnie że twoje czy zawadki moto tak latało na gumie i jak bym je kupił to potem nie chciałbym oglądać takich filmików na necie z moim moto jak było wcześniej użytkowane, czego oczy nie widzą sercu nie żal. peace :piwo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 28 lutego 2012, 18:43

maciekx, nie zrozum mnie zle i nie obraz ale czytajac to wszystko mam dla ciebei jedna rade:

Przy nastepnym zakupie kup rower-najlepiej od pijaka albo cpuna zeby nie mial sily po pedalach za mocno deptac. :heh_duhard:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości