Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 14:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nierówne obroty, gaśnie, F1

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 25
Rejestracja: 15 kwietnia 2012, 19:21
Lokalizacja: Zielona G
Pochwały: 1
Motocykl:

Nierówne obroty, gaśnie, F1

Post » 15 kwietnia 2012, 20:13

Witam
Od kilku dni jestem posiadaczem SC 44 i chciałbym doprowadzić motocykl do porządku, bo ogólnie jest zaniedbany.
O problemach czas zacząć.
- gdy pracuje na "ssaniu" to obroty nie są równe 1800-2400, ale nie jest to cykliczne falowanie,
- gdy dać mu do odcięcia, to przerwy między zapłonami są na tyle duże, że obroty spadają do 2000-3000 tys. i tak z trzy razy i zgaśnie,
- na wyświetlaczu F1 i miga czerwona kontrolka, podczas jazdy pali się cały czas. Wyczytałem, że to miganie to kody błędów, ale jeszcze ich nie rozszyfrowałem z powodu braku czasu.
Ogólne wrażenia pozytywne. Płynnie się wkręca, mocy raczej też nie braknie. Choć jeszcze kilka dni temu jeździłem 600 ccm, więc może się mylę.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 15 kwietnia 2012, 20:22

Siem najpierw sprawdz kostki wszystkie wężyki do filtra itp
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 25
Rejestracja: 15 kwietnia 2012, 19:21
Lokalizacja: Zielona G
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 15 kwietnia 2012, 20:31

Ok, jutro posprawdzam wszystko i zobaczę czy się coś zmieni

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 15 kwietnia 2012, 20:32

może coś masz nie podłączone i tak głupieje
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 25
Rejestracja: 15 kwietnia 2012, 19:21
Lokalizacja: Zielona G
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 16 kwietnia 2012, 19:00

Wiec tak jak mi poradziłeś:
posprawdzałem czy wężyki są cale i są całe, wszystko podłączone jak należy
porozpinałem wszystkie wtyczki, kostki i je przeczyściłem.
I teraz jak odpalam na zimnym to obroty stałe 2000, jak załapie temperaturę ok. 46 to się wyłącza.
Odcięcie działa prawidłowo.
Widocznie coś nie łączyło. Prosta rzecz, a ja nie wiadomo co już sobie wymyślałem.
Dzięki za poradę.
Jutro zajmę się tym błędem co się wyświetla. Najpierw dwa długie, potem trzy krótkie mignięcia czyli błąd nr. 23, dobrze mówię?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 kwietnia 2012, 19:47

to baja :D
co do błędu to serwisuwka bo nie pamietam. Może tylko wystarczy skasować błąd i to wszystko
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 25
Rejestracja: 15 kwietnia 2012, 19:21
Lokalizacja: Zielona G
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 19 kwietnia 2012, 19:23

A więc tak:
Pokazuje mi błąd sondy lambda. Patrzyłem w serwisówce i tam gdzie powinna być sonda pusto, nie ma na nią miejsca. Więc chyba nie wszystkie modele były w nią wyposażone.
Tak, czy siak, próbowałem skasować błąd, ale skasować się jakoś nie chce.
Dziwne z tym błędem, jak znalazło tą "nieobecną" sondę skoro jej nie ma?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 kwietnia 2012, 20:47

bo może masz wypięty czujnik a kolektor został założony bez wejscia na sonde
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 19 kwietnia 2012, 20:50

moze masz zmieniony wydech razem z rura co idzie do exupa albo caly kompletny

 
Posty: 25
Rejestracja: 15 kwietnia 2012, 19:21
Lokalizacja: Zielona G
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 19 kwietnia 2012, 21:30

No też brałem pod uwagę, że ktoś zmieniał wydech między exupem, a końcowym. choć cały układ wygląda na oryginał.
Sondy to raczej łatwo zdobyć nie będzie. Lepiej chyba z rozbitego na części.
Bez sondy to nie jest może trochę słabszy (porównania nie mam) bo mieszanka nie taka czy cuś?
A tą część wydechu to bym zostawił i jak bym zdobył sondę to nawiercić, wspawać nakrętkę wkręcić sondę i powinno być cacy. Co o tym sądzicie?

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2012 8:02 pm ]
Szukałem pozostałości po sondzie, ale nie ma żadnych odciętych kabli, pustych wtyczek itp.
rozwijałem wiązki i też ani widu, ani słychu.


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość