Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ponawiam temat związany z obrotami w 929

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 20 października 2012, 18:53

Musze odkopać kotleta bo mam podobny problem u siebie :) Wcześniej wszystko było normalnie. Nie wiem czy to przez to ,że zrobiło się chłodniej??
Trzeba wymieniać całą listwę wtryskową czy wystarczy same wax unit?? W serwisów ce widać że to się rozbiera. Może można to naprawić? Jak to w ogóle działa? :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 20 października 2012, 23:02

Wystarczy wymienić sam WAX UNIT i dobrze to wyregulować-mam na myśli dostosowanie obrotów na ssaniu. Kupiłem motocykl z tym samym problemem bo poprzedni właściciel nie poradził sobie z nim. Ogólnie można to kupić osobno. Najlepiej skontaktuj się z kimś kto handluje klamotami od 929. Ja kupiłem to w cenie 60zł. Nie mam już z tym problemu. Pozdro!

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 21 października 2012, 18:46

OZI, Dziki za odpowiedz. Dziś odpalała normalnie. Jeszcze z tym zaczekam. Cbr'a stała prawie 2tygodnie może to przez to. Miejmy nadzieje że samo przejdzie :)

Możesz napisać jak to wymienić? Trzeba cały wtryski wyciągać?

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 21 października 2012, 19:59

Jak już są takie objawy to samo nie przejdzie :/
Ogólnie w cieplejsze dni będzie palić normalnie ale czasem w chłodniejsze będzie świrować na obrotach przy zimnym piecu. Przeważnie wygląda to tak że po odpaleniu chodzi chwile normalnie, potem wkręca się na ok 4500RPM i tak trzyma do uzyskania temp ok 45C. Potem spada do normalnych obrotów. Tak jak w filmie Zawadki.
Wax unit wymienił mi mechanik przy okazji większego serwisu. Nie trzeba dłubać wtrysku, wystarczy odpiąć węże i to wymienić. Obroty na jakich ma pracować ssanie ustawiasz taką śrubką na takim trzpieniu wewnątrz. U mnie ssanie ustawione jest ok 2500RPM. Wewnątrz tego urządzenia zarządzającego zaworem startu jest coś jakby wosk który w niektórych modelach z czasem traci właściwości. Prawdopodobnie to jest przyczyną całego zamieszania.
Sorry za terminologie ale nie jestem mechanikiem i nie potrafię fachowo tego zinterpretować :P Po prostu to wymień i będzie po sprawie :)
Pozdro!

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 08 listopada 2012, 20:20

OZI czy to ta część nr. 8? bo jak tak to już lepiej kupić nową. Używaną ciężko dostać.
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 09 listopada 2012, 16:53

Tak. Jest to oznaczone numerem 8. Można to rozebrać i wymienić :)
Podaj tylko info w temacie dla pozostałych gdzie można tą część dostać i w jakiej monecie.
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 09 listopada 2012, 20:25

http://czescihonda.motorista.pl za 116,85zł

[ Dodano: Pią Gru 07, 2012 12:18 am ]
Obrazek

[ Dodano: Sob Gru 29, 2012 8:04 pm ]
Wax Unit wymieniony, ale problem z obrotami dalej został :( :( :(
Czytałem kilka podobnych tematów na forum, ale nikt nie napisał co może być przyczyną oprócz Wax Unit.
Przez cały sezon paliła normalnie. Problem pojawił się w chłodniejsze dni.

cziken929 co było przyczyną u goOly19 ??

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość