Ostatnia aktualizacja:
5 marca 2013

Wyświetlacz biegów Datatool Digi SC44

SC44 CBR 929RR 2000-2001

wyświetlono: 5223 razy



Na początku może nadmienię, że to mój pierwszy temat wiec proszę o wyrozumiałość hihi: Wiem, że kiedyś była mowa o Acumen-ie i 954, ale w dziale modyfikacje 929 jakoś tak pusto więc skusiłem się przedstawić parę CBR 929 i DATATOOL DIGI CBR-ki chyba przedstawiać nie muszę, a Datatool Digi wygląda jak każdy inny wyświetlacz biegów. Kawałek plastiku i parę kabelków, których zadania przedstawię za chwilę. Przed montowaniem mojego wyświetlacza przeglądnąłem wiele stron ale żadna nie pomogła mi w 100 %. Przede wszystkim błędnie opisane były kolory kabli do których podpinać wyświetlacz. To co za chwilę przedstawię musi działać w europejskich wersjach 929 (w wersjach USA pewnie też, choć do końca nie jestem pewny). No to jedziemy z koksem.... ;] Może na początku zestawienie kolorów przewodów:

>>>>>CBR 929<<<<<
ZASILANIE - CZARNO-BRĄZOWY (czarny z brązowym paskiem)
LUZ - JASNOZIELONO-CZERWONY (jasnozielony z czerwonym paskiem)
PRĘDKOŚĆ - RÓŻOWO-ZIELONY (różowy z zielonym paskiem)
OBROTY - ŻÓŁTO-ZIELONY (żółty z zielonym paskiem)
MASA - ZIELONY (może być też zielono-żółty, zielono-czarny lub zielono-różowy)

>>>>>DATATOOL DIGI<<<<<
ZASILANIE - CZERWONY
LUZ - BRĄZOWY
PRĘDKOŚĆ - ZIELONY
OBROTY -ŻÓŁTY
MASA - CZARNY
NATOMIAST KABEL POMARAŃCZOWY SŁUŻY DO KALIBRACJI O KTÓREJ BĘDZIE MOWA PÓŹNIEJ.

Sprawę kolorów mamy już za sobą. Kable łączy się tuż przy kostce idącej do zegarów tak jak na fotce niżej. Trzeba ściągnąć szybę. UWAGA!!! Kable muszą być do siebie przylutowane ze względu na niskie napięcie. Jeśli tego nie zrobimy możemy mieć później problemy z kalibracją.

Tak wyglądało skończone... Dobrze pospinać kable łączone ze sobą opaskami żeby się nie pourywały<./P>

Ostatni etap to kalibracja. Tutaj pomocny jest film:

Do kalibracji służy kabel pomarańczowy. Należy przykładać go do masy (najlepiej do akumulatora). Po przekręceniu stacyjki powinno migać 0 literka "n' lub -. Teraz pomarańczowym kablem dotykamy masy i trzymamy do czasu pojawienia sie migającej litery P. Następnie pojedynczymi dotykami wybieramy liczbę biegów. Po wybraniu liczby biegów kabel pomarańczowy izolujemy a migający ostatnio wybrany bieg powinien zmienić się w migające 0. Teraz ustawiamy motocykl na stojaku, tak aby tylne koło było w górze. Odpalamy naszą piękną bestie hihi: wrzucamy pierwszy bieg, podnosimy obroty do ok 2 tyś. Jedynka powinna coraz szybciej migać, jeżeli tak jest to wyświetlacz po krótkim czasie powinien prosić o wrzucenie kolejnego biegu. Powtarza sie to aż do ostatniego wybranego biegu. I to już wszystko. Polecam oglądnięcie filmu z kalibracją bo łatwiej to pojąć obrazowo. Generalnie nic trudnego w instalowaniu wyświetlacza nie ma. Rozpisałem się strasznie, ale chciałem to przedstawić jak najdokładniej żeby ktoś nie miał takich problemów jak ja. Jeśli komukolwiek pomogłem jest mi na prawdę bardzo miło :) Pozdrawiam

tekst i foty: bartek_929
STRONY: 1
Copyright (c) 2007-2010 by Tytus, Serwis FireBlade.pl , All rights reserved - Wszelkie prawa zastrzeżone

HONDA FIREBLADE | CBR 1000RR | CBR 954RR | CBR 929RR | CBR 900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28