Włącznie/wyłączanie diody HISS (EU)
1. Przełączmy stacyjkę w pozycje ON
2. Przytrzymujemy przycisk [SEL] na ok. 2 sek.
3. Dioda HISS mrugnie na chwilkÄ™
4. Przełączmy stacyjkę w pozycje ON
5. By wyłączyć postępujemy analogicznie wg. punktów 1-4
Ustawianie diody REV (Red Zone)
Dioda ta jest na wysokości diody HISS po prawej stronie. Zaświeca się gdy obroty silnika przekroczą odpowiedni próg miedzy 4000obr/min a 12,200obr/min. Każdy może ustawić indywidualnie kiedy ma się zaświecić. Poniżej przedstawiam sposób by to wykonać:
1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk [SEL]
2. Przełączmy stacyjkę w pozycje ON cały czas trzymając przycisk [SEL]
3. Gdy procedura początkowa dobiegnie końca naciskając przycisk [RESET] zmieniasz w krokach co 250orb/min aż do 12,200obr/min odpowiedni dla ciebie zakres obrotów przy których zacznie ostrzegać dioda REV
4. By szybciej zmieniać przytrzymaj przycisk [RESET]
5. Gdy ustawisz odpowiednią wartość naciśnij [SEL]
6. Teraz przyciskiem [RESET] możemy wybrać 9 trybów ostrzegania diodą (np. jaśniej, ciemniej, czy dioda ma świecić ciągle czy mrugać szybko , wolno)
7 Po skończonym wyborze naciskamy [SEL] by zakończyć procedurę programowania.
Ustawianie zegara
1. Przełączmy stacyjkę w pozycje ON
2. Przytrzymujemy przycisk [SEL] i [RESET] na ok. 2 sek.
3. Zegar zaczyna mrugać
4. Przyciskiem [RESET] zmieniamy godziny , naciśnięcie [SEL] powoduje przełączenie się na minuty. (gdy chcemy przyśpieszyć wprowadzane cyfry przytrzymujemy [RESET] )
5. By wyłączyć tryb ustawienia należy ponownie przytrzymać przycisk [SEL] i [RESET] na ok. 2 sek lub pozostawić na 30 sek. , po tym czasie zegar przestanie mrugać
Zmiana km/h na mile (USA)
1. Przełączmy stacyjkę w pozycje ON
2. Naciśnij przycisk [RESET] nastąpi zmiana km/h na mile, ponowne naciśniecie przycisku powoduje zmianę mile na km/h
Ustawienie zawieszenia (PL)