CIEKAWOSTKI SC57b

SC57b 1000RR 2006-2007

wyświetlono: 16999 razy



Akcesoria do modelu 2006-2007


Oryginalne akcesoria Honda Access do modelu 1000RR:

(plik pdf 1MB) akcesoria_cbr1000rr_06.pdf (pobrano: 2971)
(plik pdf 800KB) akcesoria_cbr1000rr_07.pdf (pobrano: 2835)

Włącznie/wyłączanie diody HISS (EU)


1. Przełączmy stacyjkę w pozycje ON
2. Przytrzymujemy przycisk [SEL] na ok. 2 sek.
3. Dioda HISS mrugnie na chwilkÄ™
4. Przełączmy stacyjkę w pozycje ON
5. By wyłączyć postępujemy analogicznie wg. punktów 1-4

Ustawianie diody REV (Red Zone)


Dioda ta jest na wysokości diody HISS po prawej stronie. Zaświeca się gdy obroty silnika przekroczą odpowiedni próg miedzy 4000obr/min a 12,200obr/min. Każdy może ustawić indywidualnie kiedy ma się zaświecić. Poniżej przedstawiam sposób by to wykonać:

1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk [SEL]
2. Przełączmy stacyjkę w pozycje ON cały czas trzymając przycisk [SEL]
3. Gdy procedura początkowa dobiegnie końca naciskając przycisk [RESET] zmieniasz w krokach co 250orb/min aż do 12,200obr/min odpowiedni dla ciebie zakres obrotów przy których zacznie ostrzegać dioda REV
4. By szybciej zmieniać przytrzymaj przycisk [RESET]
5. Gdy ustawisz odpowiednią wartość naciśnij [SEL]

6. Teraz przyciskiem [RESET] możemy wybrać 9 trybów ostrzegania diodą (np. jaśniej, ciemniej, czy dioda ma świecić ciągle czy mrugać szybko , wolno)
7 Po skończonym wyborze naciskamy [SEL] by zakończyć procedurę programowania.

Ustawianie zegara


1. Przełączmy stacyjkę w pozycje ON
2. Przytrzymujemy przycisk [SEL] i [RESET] na ok. 2 sek.
3. Zegar zaczyna mrugać
4. Przyciskiem [RESET] zmieniamy godziny , naciśnięcie [SEL] powoduje przełączenie się na minuty. (gdy chcemy przyśpieszyć wprowadzane cyfry przytrzymujemy [RESET] )
5. By wyłączyć tryb ustawienia należy ponownie przytrzymać przycisk [SEL] i [RESET] na ok. 2 sek lub pozostawić na 30 sek. , po tym czasie zegar przestanie mrugać

Zmiana km/h na mile (USA)


1. Przełączmy stacyjkę w pozycje ON
2. Naciśnij przycisk [RESET] nastąpi zmiana km/h na mile, ponowne naciśniecie przycisku powoduje zmianę mile na km/h

Test elektronicznego amortyzatora skrętu HSED


- stacyjka włączona, zapłon wyłączony
- podnieść przednie kolo by nie stykało się z podłożem
- boczna stopka w położeniu ON czyli rozłożona
- przełączyć bieg w położenie inne niż luz
- otworzyć maksymalnie przepustnice
- zapłon w pozycje ON

teraz kontrolka HESD miga i przez 10sek jest tłumienie amora włączone - pokręcić kierownicą w lewo i prawo, powinno być odczuwalne tłumienie
STRONY: 1
Copyright (c) 2007-2022 by Tytus, Serwis FireBlade.pl , All rights reserved - Wszelkie prawa zastrzeżone

HONDA FIREBLADE | CBR 1000RR | CBR 954RR | CBR 929RR | CBR 900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28